سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

بیوگرافی بهرام نورایی خواننده رپر، زندگی خصوصی و همسر

بیوگرافی بهرام نورایی خواننده رپر، زندگی خصوصی و همسر

دراین مقاله بیوگرافی کامل بهرام نورایی رپر موفق ایرانی را از شروع موسیقی تا دستگیری و مهاجرت می خوانیم.

بهرام نورایی خودها,بهرام نورایی اشتباه خوب,بهرام نورایی و همسرش,بهرام نورایی سکوت,بهرام نورایی قدیمی,بهرام نورایی گوشت,بهرام نورایی منو ببخش,بهرام نورایی بی رخ,بهرام نورایی خون,بهرام نورایی ساز,بهرام نورایی آینه,بهرام نورایی کیست,بهرام نورایی آهنگ جدید,بهرام نورایی آلبوم اشتباه خوب,بهرام نورایی نسل چنده

زندگینامه

بهرام نورایی خواننده ایرانی در سبک رپ و هیپ پاپ متولد 15 اردیبهشت سال 1367 در تهران میدان رسالت می باشد .وی فارغ التحصیل رشته مدیریت فرهنگی در مقطع کارشناسی از دانشگاه سودرتون است  و هم اکنون در کشور سوئد ساکن می باشد. وی همچنین دانشجوی رشته فوق لیسانس موسیقی فیلم در دانشگاه استکهلم سوئد است او خواننده سبک رپ در مضامین اجتماعی سیاسی و مفهومی می باشد .

خانواده

بهرام نورایی در یک خانواده نه چندان مذهبی و متوسط در میدان رسالت تهران بدنیا امده پدرش به شغل باربری با وانت مشغول بوده است وی بعد ها همراه خانواده به محله نارمک رفتند و بهرام دوره راهنمایی و دبیرستان خود را در این محله گذرانده است .وی در مدرسه به عنوان یک دانش اموز باهوش شناخته می شده است و اولین بار در اول دبیرستان به وسیله دو تا از همکلاسی های خود که گروه رپی به نام گپ داشتند به این نوع خوانندگی و موسیقی علاقه مند شده است .

شروع فعالیت بهرام نورایی

بهرام بعد از اشنایی با گروه گپ شروع به یادگیری و نوشتن اهنگ کرد و درسال 1381 فعالیت خودرااغاز کرد و به مدت 5سال شروع به خواندن ترک های خانگی نمود و در سال 1385 با انتشار اهنگ های خود در میان رپر های فارسی معرفی شد .

بیشتر بخوانید  تاتو گراف قلب در تاتو

 

شهرت

وی فعالیت خودرا به صورت زیرزمینی اغاز کرد و با انتشار اهنگ ها به صورت غیررسمی برروی زبان ها افتاد. بهرام با انتشار اهنگ نامه ای به رئیس جمهور که دران احمدی نژاد رامورد خطاب قرار داده بود درسال 1386 بین عموم مردم محبوب و شناخته تر شد .

 

دیوار

بهراماولین البوم خودرا با نام 24 درسال 1387 با کمک تشکل فرهنگی وهنری دیوار منتشر کرد.  رادیو دیوار یک رادیو اینترنتی بود که با هدف گسترش فرهنگ هیپ هاپ فارسی تشکیل شده بود. بهرام باالبوم 24 به عنوان یکی از اصلی ترین ستون های رپ فارسی شناخته شد .

البوم 24 ساعت نورایی

از مشهور ترین اهنگ های البوم  24 ساعت می توان به اهنگ های 24 ساعت، افسوس، اینجا ایرانه و دل نوشت اشاره نمود که سبک  انتقادی اعتراضی دارد .

سکوت و جدایی از دیوار

بهرام بعد از البوم 24 البوم ((سکوت )) را منتشر کرد که شامل 14 اهنگ می باشد و این  البوم رپ فارس را وارد مرحله نوینی کرده است و براساس تاثیری که  کوچه وخیابان بر ذهن بهرام گذاشته است نوشته شده .بهرام بعد از انتشار البوم سکوت از دیوار جدا شد .

ماجرای دستگیری و زندان بهرام نورایی

بهرام در اسفند ماه سال 1387 به علت فعالیت بدون مجوز و منتشر کردن اهنگ های سیاسی دستگیر شد و به مدت دو هفته در بند 209اوین زندانی بوداو بعدها با وثیقه ازاد شد و به علت فشار های امنیتی به مدت 3سال بعدازدستگیری به خارج از کشور مهاجرت نمود .

 

البوم اشتباه خوب بهرام نورایی

البوم اشتباه خوب نخستین البوم مفهومی ایرانی است که بااستفاده از وقایع معکوس به داستان پردازی پرداخته است وی در 19 خرداد 1394 اشتباه خوب را توئیت کرد. این البوم شامل 16 اهنگ است که اهنگ سازی ان را مهدیار اقاجانی انجام داده است این البوم توانست در امازون و ایتونز فروش بسیار خوبی داشته باشد و موضوع ان تغییر در افکار اجتماع و شک کردن به تعصبات عمومی است . بهرام در مورد این البوم می گوید : در این البوم تلاش ما این بود که مخاطب فضای منحصر به فرد خودش و بسازه و خودش اون رو معنی کنه همه ان رایکسان میشنوند ولی یکسان نمی فهمند .بهرام درسال 1399 چهارمین البوم خودبه نام (گذار)را با همکاری گروه پیله منتشر کرد .و در تاریخ 24 فروردین 1402 البوم (خود ها) را همراه گروه پیله منتشر نمود این البوم شامل 12 اهنگ است و اهنگسازی ان را پیماندگار،اشکان موسوی و نسا ازادی خواه انجام داده اند .

بیشتر بخوانید  سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

مجله هاف پست

بهرام درسال 2012 به عنوان یکی از چهره های برجسته موسیقی زیرزمینی ایران و یکی از 50 چهره تاثیرگذار خاورمیانه در مجله هاف پست امریکایی معرفی شد .

همکاری با دیگر خواننده ها

بهرام همیشه سعی داشته تا بادیگر رپر ها اتحاد و ارتباط خوبی داشته باشد سبک او بادیگر رپر ها بسیار متفاوت است و او برای اتحاد بین رپر ها و هم سبکان خود بسیار تلاش کرده است وی اهنگ ((ماباهمیم )) و ((اینو بفهم)) را با همکاری رضا پیشرو و عرفان منتشر کرده است .

 

ازدواج و همسر بهرام نورایی

بهرام مجرد است و ازدواج نکرده است اما اخیراشایعه هایی در مورد ارتباط او با دختری به نام نازنین پخش شده است و به نظر می رسد رابطه ان ها جدی است گفته شده نازنین از یک خانواده ثروتمند می باشد و بهرام بخاطر  تفاهم و شباهت زیادشان به یکدیگر بسیار به او علاقه مند است .

البوم های بهرام نورایی

  • نوار قلب البوم –غیر رسمی
  • دردودل –غیررسمی
  • بهرام_غیررسمی
  • 24 ساعت
  • اشتباه خوب
  • سکوت
  • خودها
  • گذار

تک اهنگ های بهرام نورایی

  • مرگ رپ فارس
  • پایه کار
  • ما باهمیم
  • اینو بفهم
  • گوشت

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *