سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی | سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی ، سریال جومونگ ۳ | پرنسس جامیونگ گو – زیرنویس فارسی- قسمت سوم | سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

این سریال که واقعا زیباست و با موضوعی جدیدتر همین روزها در حال پخش در تلویزی سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیون کره است  و البته این بار جومانگ ما سونگ ایل گوک نیست و نام اصلی این سریال فوق العاده زیبا که ادامه امپراطور بادها است “بازگشت شاهزاده جامیونگ” م سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیی باشد نقش شاهزاده جامیونگ را خانم “جانگ ریو وون” بازی می سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی کند اگر خاطرتان باشد سریال عشق من سام سون همون دختری که رقیب سام سون شده بود و در سریال تو از کدام ستاره ای. که البته ایشان هم بازیگر هستند و هم خواننده.

این سریال 50 قسمتی هنوز در حال پخش می باشد و در همین مدت کوتاه سال 2009 دوستدار سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیان و علاقمندان زیادی را روزهای دوشنبه و سه شنبه پای تلویزیون می کشاند و البته فعلا گفته شده این سریال پنجاه قسمت است ولی معمو سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیلا وقتی در کره یک سریال علاقمندانش زیاد می شوند قسمتهاش نیز اضافه خواهند شد.

داستان جومونگ 3 – شاهزاده جامیونگ

در امپراطوری نانگ-ناگ طبل افسانه ای جامیونگی بود که خود به خود صدا می داد. شاهزاده خانم جامیونگ و ناک-رانگ در یک روز و یک زمان و از دو مادر و یک پدر متولد می شوند. بزرگان می گویند یکی از این شاهزاده خانم ها ناجی کشور و دیگری ویران کننده کشور خواهند شد. مادر شا سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیهزاده خانم
ناک-رانگ از قدرت خانوادگی اش استفاده می کند تا دخترش را بعنوان ناجی معرفی کند و شاهزاده خانم  سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیجامیونگ که حالا مورد سوء ظن همه و بعنوان ویران کننده شناخته می شه و خودش و مادرش مورد حمله قرار می گیرند که به صورت معجزه آسای سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیی نجات پیدا می کنند و مخفیانه بین مردم ادامه حیات می دهند . سال ها می گذرد و او بزرگ می شود و وقتی از اصل خود باخبر می شود به قصر بر می گردد و این شروع ماجراهای شاهزاده خانم جامیونگ است.

بیشتر بخوانید  عکس نود باحال

این سریال بر خلاف دو سریال قبلی، موفقیت چشمگیری در زمان پخش در کره به  سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیدست نیاورد و همین باعث  سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیشد که به جای ۵۰ قسمت که ابتدا برنامه‌ریزی شده بود، در ۳۹ قسمت به پایان برسد. با این وجود امتیاز این سریال در حال حاضر در سایت «مای‌دراما لیست» ۷.۸ از ۱۰ از مجموع بیش از ۱۵۰۰ رای است که امتیاز بدی محسوب نمی‌شود.

داستان این سریال از این قرار است: «جا میونگ» (با بازی جونگ ریو وون) و «را هی» (پارک مین یانگ) د سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیو خواهر ناتنی و شاهزاده خانم‌های کشور ناکرانگ هستند که هر دو در یک ساعت به دنیا آمده‌اند. پیشگو هشدار داده است که یکی از این دو کشور را نجات م سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیی‌دهد و دیگری آن را نابود می‌کند.

جا-میونگ توسط وانگ جاسیل، مادر جاه طلب راهی مورد سوء قصد قرار می‌گیرد، اما به طور سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی معجزه‌آسایی در آخرین لحظه به استان شاندونگ می‌گریزد. او در آنجا به یک هنرمند برتر در گروه هنرمندان شاندونگ تبدیل می‌شود. سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

جامیونگ بعد از اینکه به هویت واقعی خود پی می‌برد به عنوان یک شاهزاده خانم سلطنتی سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی به کشور ناکرانگ باز می‌گردد. بازگشت او باعث درگیری بر سر حق تاج و تخت می‌شود.

مادر جا-میونگ او را کاهن معبد می‌کند تا جانش را نجات دهد. او در آنجا سیستم « سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیجا میونگ گوگ» را برای دفاع از کشور ناکرانگ ابداع می‌کند؛ سیستمی که شامل یک طبل عظیم برای اطلاع دادن حملات دشمن به سربازان است.

در همین زمان او با شاهزاده هو دونگ (با بازی جونگ کیونگ هو) پسر امپراطور موه سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسییول از کشور گوگوریو آشنا می‌شود و به او علاقمند می‌شود. اما شاهزاده هودونگ که برای جاسوسی به ناکرانگ آمده، با خواهر جا می سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیونگ یع سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسینی راهی ازدواج می‌کند تا از طریق او بتواند طبل کشور ناکرانگ را نابود کند و راه را برای تسخیر کشور ناکرانگ تو سط گوگوریو باز کند سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

بیشتر بخوانید  امید زندگانی و همسرش در خندوانه

نمیدونم چیشد بعد از مدت ها برگشتم سراغ سریال های کره‌ای و تصمیم گرفتم نقدشون رو بنویسیم.

امروز میخوام سریال پر طرفدار پرنسس جامیونگ گو رو نقد کنم. این سریا سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیل روایتگر کشور های نانگ نانگ و گوگوریو هستش که شاهزاده های این دو کشور عاشق هم میشن و یکی از این شاهزاده ها باعث نابودی کشورش میشه.  سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

به ادامه مطلب بروید.

قسمت اول سریال مثل ملکه کی جنجالی و البته هیجانی شروع شد. سریال تو قسمت اولش فلش فوروارد و بک های زیادی داشت. تو همون قسمت اول همه‌ی شخصیت های اصلی معرفی شدن. هودونگ، جامیونگ، لاهی، موهیول، چوئی‌ری‌، مائه سولسو، یئورانگ، ژنرال اونارو و … سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

این بخش از فیلمنامه باعث شد که بیننده تقریبا همه‌ی داستان رو حدس بزنه. مثلا پاره شدن طبل جامیونگ گو سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی، به دنیا اومدن ه‍ائه‌او، و از همه مهمتر برگشتن جامیونگ به قصر. حتی تو قسمت دوم هم سریال خیلی عجله داشت تا معما هارو باز کنه. مثلا جامیونگ گفت بچه‌ی توی شکم موهاسو اونه و بچه‌ی توی شکم جاشیل لاهی. درحالیکه نویسنده میتونست صبر کنه تا حس کنجکاوی و هیجان بیننده تحریک بشه. وقتیکه سریال گفته بچه‌ی هنسریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیوز به دنیا نیومده، دختره دیگه چرا باید استرس و اضطراب داشته باشیم.

ولی بازهم چندتا هیجان باقی میموند مثلا اینکه جامیونگ چجوری به قصر برگشت یا اینکه اسریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی ونو لاهی  چجوری شد که هردوشون عاشق هودونگ شدن؟

زوج لاهی و هودونگ خیلی مناسب هم بودن اما زوج هودونگ و جامیونگ زیاد خوب نبود و این هم به خاطر بازیگر نقش جامیونگ بود. بازیگرش خیلی خوب به دل آدم نمی نشست اما چون سریال به اسم جامیونگ بود پس باید بیشتر با زوج جامیونگ و هودونگ کنار می اومدیم تا با هودونگ و لاهی. ولی یه سوال برام پیش اومد. چرا اسم سریالو گذاشتن پرنسس جامیونگ گو؟ نه جامیونگ در طول سریال سریال اسمش جامیونگ بود (اواخر سریال بهش میگفتن جامیونگ) و نه داستان بیشتر درمورد اون بود. اصل سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیا جامیونگ نقش اصلی بود ولی ما بیشتر لاهی رو دوست داشتیم تا جامیونگ رو.

بیشتر بخوانید  فیلم ماندانا زنگنه در تلگرام

بازیگران بازی خوبی از خودشون به جا گذاشتن به جز چند مورد. مثلا لاهی اونقدر خوب و عالی نقش رو انجام داد که من واقعا بیشتر دلم برای اون میسوخت تا جامیونگ. البته اصلا نمیگم که جامیونگ بازیش خوب نبود فقط به پای پارک مین یانگ (لاهی) نمی‌رسید.

هودونگ هم که جای خودشو داره.شخصیت پردازی هودونگ عالی بود و بازی خوب و بی نظیر بازیگرشم مارو به وجه آورده بود. هودونگ یه مرد سرد بود که با حرفای عاشقانش هر دختری رو عاشق خودش میکرد و این کارش صرفا به خاطر رنج و سختی هایی بود که در دوران بچگی چشیده بود.

سونگ مائه سولسو من اصلا از بازیگرش خوشم نمسریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسییاد اما خوب چیکار کنم که بازیش خوب سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیه و نمیشه کاراش رو نگاه نکرد.

مثلث های عاشقانه زیبایی هم تو سریال بود. جامیونگ، هودونگ، لاهی. هودونگ، جامیونگ، وانگ هول. حتی چوئی‌ری، موهاسو و وانگ جاشیل هم یه مثلث عاشقانه‌رو تشکیل دادن.

یه نکته‌ی زیبای دیگه هم این بود که شخصیت منفی زیاد داشتیم. اما این شخصیت های منفی یا فقط دشمن یک نفر بودن و دوست دیگری، یا در اواخر سریال مثبت شدن و برعکسش. مثلا وانگ جاشیل در اواخر سریال مثبت شد. یا مویانگ دشمن جاشیل بود و دوست موهاسو و اواخر سریالم م سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسیثبت شد. حتی سونگ مائه سولسو هم سکانس آخر سریال مثبت شد.

سریال با سونگ مائه سولسو تموم شد. اما سکانس قبلش با مردن جامیونگ و هودونگ تموم شد. من واقعا عاشق یه همچین پایان هایی‌ام. شاید پایان های تلخی باشن اما واقعا عالی و منحصر به فردن. واقعا آفرین و احسنت میگم به نویسنده‌ای که یه همچین سریال هایی رو با پایان غ م انگیز و تلخ تموم میکنن. اما این نکته‌ رو هم بگم که هر سریالی مناسب این نیست که پایانش این جوری باشه. مثلا مهتاب نقاشی شده با ابر یا شالاپ شلوپ عشق که طنز هستن نباید پایانشون تلخ باشه یا باید پایانشون شاد باشه یا طنز. سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی

سریال جامیونگ گو قسمت سوم دوبله فارسی
لطفا اگه کپی میکنید، با درج منبع در جایی قرار بدین. در غیر این صورت حتما پیگی رد قانونی داره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *