سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

سریال دل پرروی من قسمت 58

سریال دل پرروی من قسمت 58

سریال دل پرروی من قسمت 58 | سریال دل پر روی من قسمت 58 Dele Por Roye Man هندی | Mp4.ir | سریال هندی دل پرروی من دوبله فارسی قسمت 58 | سریال دل پرروی من قسمت 58

ژانر عاشقانه یکی از محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی است. با اطمینان می‌توان گفت که پس از فیلم های اکشن، فیلم‌های عاشقانه و رمانتیک در رده‌ی دوم محبوب‌ترین ژانرهای سینمایی قرار می‌گیرند. این ژانر به حدی وسیع و گسترده است که زیرژانرهای مختلفی برای آن تعریف شده است. مثلا ژانر رمانتیک – تاریخی، ژانر رمانتیک – درام، کمدی – عاشقانه و رمانتیک-فانتزی؛ اصلا یکی از جذابیت‌های عمده‌ی این ژانر قابلیت ادغام راحت آن در ژانرهای دیگر سینماست. فیلم‌های کره‌ای عاشقانه هم سال‌هاست که با داستان‌های گیرا، بازی‌های تاثیرگذار، لحظات دل‌انگیز و فیلم‌برداری و موسیقی استثنایی‌شان جهان را به تسخیر خودشان درآورده‌اند و تعدادی از بهترین فیلم‌های کره‌ای عاشقانه نقشی کلیدی و اساسی در شکل‌گیری موج فراگیر تماشای آثار سینمای کره‌ی جنوبی در جهان ایفا کرده‌اند.

چه طرفدار عاشقانه‌های غم‌انگیز و پر از اشک باشید و چه طرفدار کمدی – رمانتیک‌های سرشار از امید و احساس، سینمای پویای کره‌ی جنوبی در هردو زمینه حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و آثاری را به مخاطب ارائه می‌کند که ارزش وقت گذاشتن و تماشا کردن را دارند. همانطور که می‌دانید عشق و محبت در بالاترین درجه از احساسات فردی و اجتماعی هر شخص قرار دارد و از آنجایی که فیلم و سریال‌های عاشقانه با مخاطب ارتباط احساسی برقرار می‌کنند می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بربینندگان گذاشته و تا مدت‌ها در یاد و خاطر آن‌ها باقی بمانند.

بیشتر بخوانید  شانس بیست: پیش بینی فوتبال شانس 20

سراغ معرفی بهترین فیلم‌های کره‌ای عاشقانه رفته‌ایم که تماشای آن‌ها قطعا تجربه‌ای منحصربه‌فرد خواهد بود و با آن اتمسفر خاص مطمئناً تأثیری ابدی در قلب شما خواهند گذاشت. فیلم‌هایی که با ساختار قوی و لوکیشن‌های خیره کننده‌شان به آثاری ماندگار در ژانر فیلم‌های عاشقانه بدل شده‌اند. آثاری گرم و صمیمی که به روایت طیف گسترده‌ای از داستان‌های کلاسیک عشق اول تا کمدی – رمانتیک‌های امروزی می‌پردازند و احساس گرما و لذت را در قلب و ذهن شما برجای می‌گذارند.

۱. همیشه (Always)؛ از بهترین فیلم‌های کره‌ای عاشقانه

  • کارگردان: سونگ ایل گون
  • بازیگران: سو جی ساب، هان هیو جون
  • تاریخ انتشار: ۲۰۱۱
  • امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۸۰ از ۱۰۰
  • امتیاز IMDb به فیلم: ۷.۷ از ۱۰

این فیلم کره‌ای جذاب محصول سال ۲۰۱۱ که توسط سونگ ایل گون کارگردانی شده، یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای عاشقانه‌ است که تاکنون روی پرده‌ی سینما رفته و به گفته‌ی کارگردانش با الهام از فیلم «روشنایی‌های شهر» (City Lights) چارلی چاپلین ساخته شده است. این فیلم روایت‌گر داستان عشق شیرین میان چول مین و جونگ هوا است که تفاوت‌هایشان آن‌ها به یکدیگر نزدیک‌تر می‌کند. چول مین یک بوکسور با استعداد است که گذشته‌ی تاریکش او را از مردم دور کرده و در حال حاضر به صورت پاره‌وقت در یک پارکینگ اتومبیل کار می‌کند و جونگ هوا نیز یک بازاریاب تلفنی عاشق زندگی است که علی‌رغم کشته شدن پدر و مادرش در یک تصادف و از دست دادن تدریجی بینایی‌اش خودش را با شرایط وفق داده و روحیه‌ی بسیار بالایی دارد.

این دو نفر طی اتفاقاتی و به‌طور تصادفی در پارکینگ محل کار چول با یکدیگر آشنا می‌شوند و طی ملاقات‌هایی که باهم دارند چول به زندگی امیدوارتر شده و دنیای بوکس باز می گردد اما پس از گذشت مدتی متوجه می‌شود که او – به‌طور غیرمستقیم – مسئول تصادفی است که باعث کور شدن جونگ هوا و از دست دادن خانواده‌اش شد و حالا خودش را مسبب وضعیت اکنون جونگ هوا می‌داند و تلاش می‌کند تا هرطور که شده گذشته را جبران کند. او برای تامین هزینه‌ی عمل جراحی عوارضی که چشم‌های جونگ به آن دچار شده در یک مسابقه‌ی خطرناک شرکت می‌کند. چول در مسابقه پیروز می‌شود و چشم‌های جونگ درمان می‌شوند اما توسط افرادی که مخالف برنده شدن او بودند به شدت مجروح شده و جانش را از دست می‌دهد. داستانی غم‌انگیز از عشق و احساس مسئولیت نسبت به کسانی دوستشان داریم.

بیشتر بخوانید  اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

«همیشه» فیلم افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی بین‌المللی فیلم بوسان بود و موفق شد تا با روایت داستانی متفاوت و فیلمبرداری و موسیقی جذابش فضایی فوق‌العاده را به مخاطب هدیه کند. همچنین این فیلم با فروش آنلاین ۲۰۰۰ بلیت فقط در ۷ ثانیه رکوردی جالب در این زمینه ثبت کرده که نشان از پرطرفدار بودن این فیلم به عنوان یکی از بهترین عاشقانه‌های کره‌ی جنوبی است.

۲. دختر پرروی من (My Sassy Girl

  • کارگردان: کواک جائه یونگ
  • بازیگران: جون جی هیون، چا تائه هیون
  • تاریخ انتشار: ۲۰۰۱
  • امتیاز راتن تومیتوز به فیلم: ۹۳ از ۱۰۰
  • امتیاز IMDb به فیلم: ۸.۱ از ۱۰

اگر بخواهید فقط یک مورد از بهترین فیلم‌های کره‌ای عاشقانه را برای تماشا به کسی پیشنهاد دهید این فیلم قطعا همان گزینه است. فیلم «دختر پرروی من» یک کمدی – رمانتیک کلاسیک کره‌ای محصول سال ۲۰۱۱ است که با داستان فوق‌العاده‌اش قلب بسیاری از طرفداران را در سراسر جهان تسخیر کرد و آنقدر محبوب شد که در سال ۲۰۰۸ یک بازسازی آمریکایی از روی آن ساخته شد. این اثر که یکی از بهترین فیلم‌های کره‌ای عاشقانه تاریخ است بر اساس یک داستان واقعی که در مجموعه‌ای از پست‌های وبلاگ نوشته شده توسط کیم هوسیک، روایت می‌شود که او با اقتباس از همین نوشته‌ها رمانی تخیلی را نیز منتشر کرد. فیلم «دختر پرروی من» در کره‌ی جنوبی بسیار موفق بود و توانست عنوان پردرآمدترین کمدی – رمانتیک تمام دوران را از آن خود کند. این فیلم عاشقانه‌ی کره‌ای پس از اکران در سراسر شرق آسیا به یک فیلم پرفروش در منطقه تبدیل شد و موفقیت بی‌نظیری را در کشورهایی مثل ژاپن، تایوان و هنگ کنگ تجربه کرد. این موفقت عظیم باعث مقایسه‌ی آن با فیلم «تایتانیک» (Titanic) جیمز کامرون شد و پیشرفت بین المللی برای سینمای کره را رقم زد. «دختر پرروی من» همچنین نقشی کلیدی را در گسترش موج کره ای سینما در جهان ایفا کرد.

بیشتر بخوانید  تاتو روی دست ساده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *