سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا | رده:بازیگران مرد اهل ایالات متحده آمریکا به حروف الفبا | بهترین بازیگران مرد هالیوود | 50 بازیگر + جوایز و مهمترین به حروف الفبا | اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

اگر یک فیلم سینمایی سال‌ها در ذهن سینمادوستان باقی می‌ماند دلیل آن چیست؟ یکی از مهم‌ترین دلایل این موضوع می‌تواند ایفای نقش هنرمندانه هنرپیشگان آن فیلم سینمایی باشد. از بازیگران جهان سیاه و سفید سینما گرفته تا بازیگران دنیای رنگی هالیوود، از بازیگران قدیمی مانن اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباد چارلی چاپلین تا بازیگران نسل جدیدتر سینما مانند برد پیت؛ در این مقاله تصمیم گرفتیم تا به یکی از مهم‌ترین المان‌های سینما یعنی بازیگران آن بپردازیم و باهم نگاهی داشته باشیم به بهترین بازیگران مرد هالیوود.

به‌احتمال زیاد اگر قصد داشته باشیم فهرستی از بهترین بازیگران مرد هالیوود در تاریخ سینما تهیه کنیم با فهرستی بدون پایان روبه‌رو خواهیم شد و به‌همین‌دلیل ما در این مقاله به معرفی تاثیرگذارترین و موفق‌ترین بازیگران مرد سینما خواهیم پرداخت؛ بازیگرانی که بدون شک همه ما  اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباعاشقان سینما خاطره‌های ریز و درشت زیادی با آن‌ها داریم و بسیاری از آن‌ها دلیل عشق بی‌پایان ما به سینما به‌شمار می‌روند. پس این شما و این هم ۵۰ بازیگر برتر مرد هالیوود.

«توجه: اسامی بازیگران حاضر در این فهرست براساس ترتیب تاریخ تولد آن‌ها مرتب شده است»


بهترین بازیگران مرد هالیوود

تصویر پرتره از صورت واکین فینیکس

۵۰- واکین فینیکس (Joaquin Rafael Phoenix)

  • تولد: سال ۱۹۷۴ میلادی
  • فیلم‌های برتر: فیلم Gladiator، فیلم Her، فیلم The Master، فیلم Joker
  • مهم‌ترین جوایز: کسب یک جایزه اسکار

بسیاری از منتقدین و اهالی سینما نام واکین فینی اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباکس را درکنار نام دنیل دی لوئیس از لحاظ متعهد بودن به نقشی که پذیرفته‌اند، قرار می‌دهند. فینیکس در سال ۱۹۷۴ در پورتوریکو متولد شد و وقتی تنها هشت سال سن داشت حرفه بازیگری خود را آغاز کرد. واکین فینیکس به‌قدری نقش به‌یادماندنی  اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبادر کارنامه حرفه‌ای خود دارد که بدون شک نمی‌توان در یک یا دو پاراگراف به آن‌ها بپردازیم. یکی از اولین و بهترین نقش‌آفرینی‌های او به فیلم گلادیاتور تعلق دارد که درکنار راسل کرو توانستند یکی از بهترین فیلم های تاریخی را به‌تصویر بکشند. از دیگر ایفای نقش‌های زیبای او می‌توانیم به نقش تئودور در فیلم Her و نقش فردی کوئل در فیلم The Master اشاره کنیم. آخرین فیلم مهمی که فینیکس را در آن تماشا کردیم فیلم Joker به‌شمار می‌رود که به‌عقیده بسیاری بهترین ایفای نقش فینیکس مربوط‌به اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا این فیلم می‌شود. او پس از سه بار نامزدی برای کسب جایزه اسکار درنهایت در سال ۲۰۲۰ برای بازی در فیلم جوکر به این جایزه در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد دست اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

بیشتر بخوانید  almasmovie دانلود برنامه

تصویری از کریستین بیل با موهای کوتاه

۴۹- کریستین بیل (Christian Charles Philip Bale)

  • تولد: سال ۱۹۷۴ میلادی
  • فیلم‌های برتر: سه‌گانه شوالیه تاریکی، فیلم American Psycho، فیلم The Fighter
  • مهم‌ترین جوایز: کسب یک جایزه اسکار اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

به‌احتمال زیاد کریستین بیل می‌تواند به‌عنوان یکی از متع اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباهدترین بازیگران آمریکایی به‌شمار رود. کریستین چارلز فیلیپ بیل در سال ۱۹۷۴ در کشور ولز متولد شد و خیلی سریع توانست راهش را به سینما پیدا کند. او تنها ۱۳ سال سن داشت که در فیلم امپراتوری خورشید به کارگردانی جناب استیون اسپیلبرگ نقش شخصیت اصلی را ایفا کرد و همین ایفای نقش باعث شد تا توجه بسیاری از منتقدین سینمایی به او معطوف شود. در سال ۲۰۰۰ و با نقش‌آفرینی استادانه خود در فیلم American Psycho تحسین تمام اهالی سینما را به‌دست آورد و توانست وارد جرگه بازیگران درجه یک سینما شود. او برای حضور در فیلم The Machinist وزن خود را ۲۹ کیلو کاهش داد و سال‌ها بعد برای فیلم American Hustle وزن خود اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا را به ۱۰۲ کیلوگرم رساند.

همین موضوعات باعث می‌شوند تا او را درمیان متعهدترین بازیگران هالاسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبایوود قرار دهیم. شما هم با این نظر احتمالا موافق خواهید بود که موفق‌ترین و بهترین نقش‌آفرینی کریستین بیل به سه‌گانه شوالیه تار اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبایکی ساخته کریستوفر نول اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباان مربوط می‌شود. سه‌گانه‌ای که نشان داد می‌توان با المان‌های واقع‌گرایانه فیلم‌های ابرقهرمانی تولید کرد و موفق شد. بیل تا امروز چهار بار نامزد کسب جایزه اسکار شده که تنها یک بار و برای حضور در فیلم The Fighter موفق به کسب این جایزه شده است. آخرین نقش‌آفرینی کریستین بیل به فیلم اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا Ford v Ferrari‎ مربوط می‌شود و باید منتظر بمانیم تا بار دیگر او را در یک فیلم اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا ابرقهرمانی دیگر یعنی فیلم Thor: Love and Thunder تماشا کنیم.

بیشتر بخوانید  آنتونلا روکوزو نی نی سایت

لئوناردو دی‌کاپریو با کت مشکی زیر باران درحال نگاه کردن به بالا

۴۸- لئوناردو دی‌کاپریو (Leonardo Wilhelm DiCaprio)

  • تولد: سال ۱۹۷۴ میلادی
  • فیلم‌های برتر: فیلم The Wolf of Wall Street، فیلم The Revenant، فیلم The Departed
  • مهم‌ترین جوایز: کسب یک جایزه اسکار

به بازیگری رسیدیم که به عقیده بسیاری از منتقدین و دوستداران سینما خیلی زودتر از س اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباال ۲۰۱۶ می‌توانست جایزه اسکار بهترین بازیگر مرد سال را کسب کند. لئوناردو دی‌کاپریو، بازیگر و تهیه‌کننده آمریکایی که در سال ۱۹۷۴ در شهر لس‌آنجلس متولد شد و توانست زمانی‌که تنها ۱۵ سال سن داشت وارد سینما شود. او با ایفای نقش در فیلم تایتانیک در سال در سال ۱۹۹۷ و دار و دسته نیویورکی در سال ۲۰۰۲ نشان داد که یکی از بازیگ اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباران توانای سینما به‌شمار می‌رود و نقش‌آفرینی استادانه در این فیلم‌ها نامی برای خود دست‌وپیدا کرد. پس از این موضوع او در فیلم‌های موفقی مانند The Departed و Shutter Island بار دیگر استعداد بسیار بالای خود در با اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبایگری را به رخ کشید.

اما بهترین ایفای نقش‌های خود به احتمال زیاد به فیلم‌های اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباT اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباhe Revenant و The Wolf of Wall Street مربوط می‌شود. او در سه دهه فعالیت سینمایی پنج بار نامزد کسب جایزه اسکار در بخش بهترین بازیگر نقش اصلی مرد شده بود که درنهایت در سال ۲۰۱۶ این جایزه را برای هنرنمایی در فیلم The Revenant به خودش اختصاص داد. از دیگر فیلم‌های به‌یادماندنی او می‌توانیم به فیلم Django Unchained، فیلم Once U pon a Time in Hollywood و فیلم Inception اشاره کنیم. لئوناردو دی‌کاپریو یکی از معدود بازیگران هالیوود به‌شمار می‌رود که تقریبا در تمام ایفای نقش‌های خود درخشان ظاهر شده است. فیلم بسیار موردانتظار Killers of the Flower Moon به کارگردانی مارتین اسکورسیزی و حضور بازیگرانی مانند رابرت دنیرو و لئوناردو دی‌کاپریو قرار است به‌زودی اکران شود تا دوباره دی‌کاپریو را در یکی از فیلم‌های اسکورسیزی تماشا کنیم.

بیشتر بخوانید  فیلم سینمایی خارجی در مورد خشونت علیه زنان

نمی‌توان گفت که بازیگران مهم‌ترین عناصر یک فیلم هستند، اما بی‌شک با شنیدن نام یک فیلم اولین چیزی که به ذهنتان خطور می‌کند، تصویر چهره‌ی بازیگرانی است که در آن ایفای نقش کرده‌اند. بازیگران خوب می‌توانند فیلم‌ها را ارتقا ببخشند و بازیگران بد می‌توانند بهترین فیلم‌ها را تبدیل به تجربه‌ای ناخوشایند کنند. بازیگری یک هنر است و مانند سایر هنرها نظر همه‌ درباره‌ی برترین‌های آن یکسان نخواهد بود، با این‌ حال در ادامه نگاهی می‌اندازیم به ۱۰۰ بازیگر مرد برتر تاریخ سینما به انتخاب مجله‌ی اینترنتی آرشیوهای سینما (the cinema archives). اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

۱۰۰. ویلم دفو

اگر بخواهیم ویژگی‌های اصلی مسیر دفو را مش اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباخص کنیم، نخستین آن‌ها این خواه اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفباد بود که او همواره با مؤلفان بزرگ همکاری می‌کند؛ از اسکورسیزی گرفته تا وس اندرسن. ویژگی بعدی دفو ریسک‌پذیری بالای اوست؛ او با  اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبایک کارگردان نمی‌ماند و مدام با کارگردان‌های مختلف همکاری می‌کند. او تاکنون در بسیاری از فیلم‌های پرحاشیه و در کنار بسیاری از کارگردان‌های پرحاشیه کار کرده است؛ از فون تریه و استون تا شریدر و لینچ و همین ویژگی باعث شده است که او دارای یک کارنامه‌ی پربار باشد.

  • کارگردان‌های شاخصی که او با آن‌ها همکاری کرده است: دو  اسامی بازیگران مرد خارجی به ترتیب حروف الفبا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *