سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته | میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته – خبربان گذشته | میزان بارندگی استان فارس در 24 ساعت گذشته – خبربان | شهرک گلستان شیراز،شهرستان‌های رستم و سپیدان صدرنشین

میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

مدیر کل هواشناسی استان فارس روزسه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا،‌ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته بیان کرد: بارندگی اخیر در ۲۸ ایستگاه به ثبت رسیده که پس از کازرون که صدرنشین است،‌ ‌فیروز آباد با ۵۵ و چهار دهم، سپیدان با ۴۲ و پنج دهم ، فراشبند  با ۴۰ و ۹ دهم، نور آباد ممسنی با ۳۲ و یک دهم،‌ قیر و کازرین با ۳۰ و هفت دهم م میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهیلی متر در رتبه های بعدی قرار دارند. میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

فیلم بارندگی در کازرون

مسعود حقیقت ادامه داد: همچنین در سایر ایستگاه ها از ۱۹ تا یک میلی متر باران گز میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهارش شده است و در درود زن هم ۱۳ و ۶ دهم میلی متر باران باریده است.

کازرون بیشترین میزان بارندگی در سال زارعی

‌ حقیقت ادامه داد:‌ شهرستان کازرون با ۱۱۰ میلی متر بیشترین میزان بارندگی را در سال زارع میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهی( مهرماه تا اریبهشت سال بعد)‌ داشته است و پس از آن هم فیروزآباد با ۸۹ و ۶ دهم،‌ سپیدان با ۷۳،‌ فراشبند با ۷۲ و ۶ دهم و نور آباد ممسنی هم با ۵۱ و چهار دهم میلی متر در جایگاه بعدی قرار دارند و میزان بارندگی سال زارعی در درود زن هم ۳۶ و ۶ دهم میلی متر به ثبت رسیده است. میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

بیشتر بخوانید  irbet365 ورزشی

به گزارش ایرنا پیشتر اداره کل هواشناسی فارس ۲۷ آبان در اطلاعیه سطح نارنجی نسب به بارش باران، ب میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهرف در مناطق سرد سیر، ‌رعد و برق همراه با وزش باد همه مناطق استان به ویِژه شیراز و نیمه غربی استان در روز های ۲۹ و ۳۰ آبانماه هشدار داده اس ت.

ایسنا/فارس مدیرکل هواشناسی فارس با اشاره به وضعیت سامانه بارشی که هم‌اکنون در سطح اس میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهتان فعال است، گفت: شدت بارش‌های این سامانه نهایتاً تا امشب در استان فعال باشد و فردا بارش‌ها به صورت پراکنده خواهد بود. میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

مسعود حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت بارش‌ها در استان فارس گفت: سامانه کم کم به سمت مناطق شرق و جنوب استان کشیده شده است و هم‌اکنون تقریباً در تمام نقاط استان حتی شهرستان‌های جنوبی مثل لار هم بارندگی  میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهداریم. میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

وی با بیان این که شاهد نزول باران در شهرستان‌ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتههای داراب، زرین دشت، استهبان و… هم هستیم، گفت: شدت بارش‌ها تا امشب در استان ادامه دارد و در شیراز نهایتاً تا ساعت ۱۶ الی ۱۷ خواهد بود و ب میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهرای فردا هم بارندگی در سطح استان وجود دارد اما بارش‌ها به صورت پراکنده خ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهواهد بود و دیگر شدتی نخواهد داشت.

میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته – خبربان گذشته

حقیقت بیشترین میزان بارش این سامانه را مربوط به کمه میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهر سپیدان و دشت ارژن شیراز با اندازه ۶۵ میلی‌متر تا ساعت ۶:۳۰ صبح امروز، ۶ اسفندماه اعلام کرد و گفت: در شیراز تا ساعت ۱۲:۳۰ تقریباً ۳ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته۰ میلی‌متر بارندگی از این سامانه بارشی داشته‌ایم.

بیشتر بخوانید  ریمیکس خودم خواستم که باورت کردم

مدیرکل هواشناسی فارس در پاسخ به این‌که آیا در سطح استان مشکلی به لحاظ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته سیل نداشته‌ایم، افزود: مشکل خاصی به لحاظ سیل و امثال آن تاکنون در سطح استان نداشته‌ایم.

انتهای پیام میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

به گزارش خبرگزاری مهر، اداره کل هواشناسی استان فارس در اطلاعیه‌ای که در پیش از ظهر یکشنبه صادر کرده آورده است: سامانه بارشی که از شنبه شب وارد استان شده و فعالیت آن تا روز یکشنبه در اقصی نقاط استان ادامه دارد بیشترین بارش را در منطقه کازرون با ۶۷  میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهمیلی متر به ثبت رساند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است که ایس میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهتگاه هواشناسی زنگنه دشت ارژ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهن شیراز نیز ۳۷ و دو دهم میلی متر بارندگی را ثبت کرد.

به گفته این اداره کل شهرستان‌های کازرون ریال فراشبند، ش میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهیراز، ممسنی و کوهچنار طی فعالیت ساامنه اخیر در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۲۰ میلی متر بارندگی را تجربه کرده‌اند این در حالی است که کمترین میزان بارندگی در استان فارس نیز مربوط به ایستگاه هواشناسی خنج با یک دهم میلی متر بارندگی بوده است.

ایسنا/فارس مدیرعامل آب منطقه فارس گفت: طی جبهه بارندگی اخیر تا سا میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهعت ۰۶:۳۰ صبح روز سه‌شنبه ۷ فروردین ماه، ۵۰ میلیمتر بارش تجمعی از ابتدای سال آبی تاکنون به متوسط بارش استان فارس اضافه شده است.

سیاوش بدری امروز، ۷ فروردین با اعلام این خبر  میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهگفت: میزان بارش تجمعی در استان فارس از ابتدای سال آبی ۱۶۳  میلیمتر است. در این میزان بارندگی ۶۲ درصد بارندگی نسبت به میانگین بلندمدت مشابه محقق شده است.

بیشتر بخوانید  سریال هندی سرنوشت قسمت ۵۵

وی تصریح کرد: ایستگاه‌های شرکت میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته آب منطقه‌ای در  استهبان و برغان مرودش میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهت  با ۹۸ میلیمتر بیشترین بارش را در سامانه اخیر به ثبت رسانده‌اند.

رئیس هیئت مدیره  شرکت آب منطقه‌ای فارس همچنین گفت:  تعداد  میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته۹ سد با مجموع گنجایش ۲۹۳۶ میلیون متر مکعب در استان فارس بهره‌برداری می‌شود که تا صبح امروز، آب موجود پشت سد میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتههای در حال بهره برداری  ۱۳۱۵ میلیون متر مکعب یعنی ۴۵ درصد است.

بدری افزود: در حال حاضر حجم آب پشت سد درو دزرن تا س میزان بارندگی شی میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهراز در 24 ساعت گذشتهاعت ۶:۳۰ صبح امروز به ۶۶۰ میلیون متر مکعب رسیده است و دبی ورودی به این سد ۳۲۸  متر مکعب بر ثانیه اسمیزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته ت.

مدیرعامل آب منطقه‌ای فارس اظ میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتههار کرد: در طول دولت سیزدهم شرکت آب منطقه‌ای تاکنون ۳۰ پروژه سازه‌ای و تعداد ۷۰ پروژه غیر سازه‌ای به اتمام رسانده و یا در حال انجام است. میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

وی در پایان با اشاره با شعار سال ۱۴۰۳ جهش تولید با  میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهمشارکت مردم، ابراز ا میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشتهمیدواری کرد: شرکت آب منطقه‌ای بتواند در این راستا قدم‌های مثبتی بردارد. میزان بارندگی شیراز در 24 ساعت گذشته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *