سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی | تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی و کامپیوتر – آموزش تصویری | چگونه در موبایل تصاویر را به فایل PDF تبدیل کنیم؟ در گوشی | تبدیل عکس به پی دی اف (PDF) 100 درصد رایگان در گوشی | تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که چگونه عکس را pdf کنیم؟ امر تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیوزه و با وجود سایت­های آنلاین بی­شمار، دیگر نیاز چندانی به آموز تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیش تبدیل عکس به پی دی اف نیست. در حوزه سایت­های آنلاین تبدیل عکس به پی دی اف، چندین گزینه وجود دارد که می­توانید برای تبدیل ع تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیکس به پی دی اف در کامپیوتر از آن­ها استفاده کنید. در ادامه، تعدادی از معروف‌ترین سایت­های این دسته را معرفی می­کنیم:

 

سایت تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

 

  • Smallpdf

این سایت تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین به شما اجازه می­دهد تا عکس­های خود را به راحتی به فرمت PDF تب تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیدیل کنید. کافیست به وب سایت این سایت مراجعه نموده و عکس مورد نظر خود را بارگذاری کنید. سپس با استفاده از ابزارهای موجود، تنظیمات مورد نظر را ان تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیجام داده و عکس خود را به فرمت PDF تبدیل نمایید.

سایت تبدیل عکس به پی دی اف در کامپیوتر

  • Online2PDF

این سایت تبدیل آنلاین عکس به پی دی اف نیز قابلیت تبدیل عکس به فرمت PDF را دارد. شما می­توانید عکس­های خود را به صورت یکجا یا به صورت چندین عکس در یک فایل به PDF تبدیل کنید. سایت Online2PDF از بارگذاری مستقیم عکس­ها از رایانه یا از طریق URL نیز پشتیبانی می­کند تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

  • PDF24 تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

با استفاده از سایت تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین رایگان PDF24، شما به راحتی می­توانید عکس­های خود را به فرمت PDF تبدیل کنید. این سایت قابلیت بارگذاری عکس­ها از رایانه، Dropbox، Google Drive و URL را دارد. همچنین، می­توانید تنظیمات مورد نظر خود را بر روی فایل PDF خروجی اعمال نمایی تبدیل عکس به پی دی اف در گوشید

  • PDF Converter

یک سایت قدرتمند تبدیل عکس به پی دی اف آنلاین است. با استفاده از این سایت، می‌توانید عکس‌های خود را به سرعت و بدون از دست دادن کیفیت به فرمت PDF تبدیل نمایید

  • PDFCandy تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

یک سایت آنلاین و کاربردی پی دی اف کردن عکس که به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‌های تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی خود را به PDF تبدیل کنید. این سایت دارای ویژگی‌های جالبی مانند امکان تنظیم کیفیت خروجی و ترتیب صفحات است.

بیشتر بخوانید  سارا شاهی در بلک آدام

تبدیل عکس به پی‌دی‌اف

برای تبدیل عکس به پی‌دی‌اف،‌ روش‌های مختلفی وجود دارد که می‌توانید خیلی سریع نتیجه دلخواهتان را از انها بگیرید.

تبدیل عکس به پی‌دی‌اف می‌تواند از طریق سایت یا نرم‌افزار در موبایل‌های نسخه اندروید یا تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی آیفون و همچنین کامپیوتر انجام شود.

  • تبدیل عکس به پی‌دی‌اف آنلاین

یکی از آسان‌ترین راه‌ّهای تبدیل عکس به پی‌دی‌اف استفاده از سایت رایگان jpg2p تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیدی‌اف شما دانلود شود.

این سایت تبدیل عکس به پی‌دی‌اف، هم رابط کاربری ساده‌ای دارد و هم رایگان است. تنها نکته‌آی که در استفاده از این سایت باید به آن دقت کنید، ترتیب وارد کردن عکس‌هاست که اگر برایتان مهم است، توصیه می‌:نیم آنها را شماره‌گذاری کنید. تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

  • تبدیل عکس به پی‌د تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیی‌اف در گوشی

۱- اپلیکیشن برای تبدیل عکس به پی‌دی‌اف  در گوشی‌های اندروید

یکی از بهترین برنامه‌های موبایل برای تبدیل عکس به پی‌دی‌اف اپلیکیشن «camScanner» است.

این برنامه قابلیت‌های زیادی دارد که می‌تواند تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی کار شما را خیلی سریع و راحت انجام بدهد. در صورتی که برای استفاده از این اپلیکیشن در آن ثبت‌نام کنید، ‌بعدا از طریق سایت آن می‌توانید به تمامی اسناد اسکن‌شده دسترسی پیدا کنید.

از جمله امکانات این اپلیکیشن می‌توان به قابلیت کم و زیاد کردن رنگ و میزان شفافیت، اضافه کردن یادداشت به حاشیه تصاویر، بهبود کیفیت عکس‌ها و نوشته‌ها، مرتب‌سازی و جست‌و‌جوی سریع بین فایل‌ها، به اشتراک گذاشتن فایل‌ها و رمزگذاری برای آنها، فکس و پرینت راحت آ تبدیل عکس به پی دی اف در گوشینها و همچنین قابلیت سینک شدن بین دستگاه‌های مخلف اشاره کرد.

بیشتر بخوانید  برنامه دنس بت برای ایفون

یکی دیگر از اپلیکیشن‌های مورد استفاده در این زمینه، Microsoft Image To pdf  تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیConverter می‌باشد که رابط کاربری بسیار ساده‌آی دارد و به همین علت استفاده از آن را توصیه می‌کنیم. برای تبدیل عکس به پی‌دی‌ا تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیف با اپلیکیشن، در صفحه اصلی صفحه‌ای چهار گزینه در قسمت بالایی دیده می‌شود.

در مرحله اول روی گزینه Add کلیک کنید تا بتوانید عکس‌های موردنظرتان را انتخاب کنید. سپس باید محل ذخیره‌سازی و نام فایل خود را از قسمت پایینی صفحه تعیین کنید. پس از آن با زدن روی گزینه start converting، عکس شما به پی‌دی‌اف تبدیل می‌شود.

( اگر به مطالعه این مقاله علاقه دارید پیشنهاد می کنیم مقاله های کیبورد مجازی و آموزش وصل کردن موس و کیبورد به گوشی را نیز مطالعه کنید. )

۲- اپلیکیشن برای تبدیل عکس به پی‌دی‌اف  در گوشی‌های آیفون تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی

برای اینکه بتوانید عکس‌های خود را در گوشی‌های نسخه آیفون تبدیل به پی‌دی‌اف کنید، ابتدا باید عکس را از اپلیکیشن photos، انتخاب کنید. سپس گزینه share و print را به ترتیب، انتخاب کنید.

در مرحله آخر، دو انگشت خود را روی عکس قرار داده و از هم باز کنید تا عکس  تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیموردنظرتان، تبدیل به فرمت پی‌دی‌اف  شود.

  • تبدیل عکس به پی‌دی‌اف  بدون نرم‌افزار در ویندوز ۱۰

برای اینکه بتوانید در ویندوز و بدون استفاده از هیچ سایت یا تبدیل عکس به پی دی اف در گوشی نرم‌افزاری عکس‌های خود را به پی‌دی‌اف تبدیل کنید، تنها کافیست عکس مورد نظر را باز کرده، روی علامت سه نقطه کلیک کنید و گزینه Print  را انتخاب نمایید. (البته دکمه میانبر برای این دستور،Ctrl+P  است.) در مرحله بعدی، گزینه microsoft print to pdf را انتخاب کنید. به این ترتیب عکس شما به جای پرینت شدن، تبدیل به پی‌دی‌اف می‌شود.

بیشتر بخوانید  بهترین بازی 1xbet

همچنین هنگام تبدیل عکس به پی‌دی‌اف در ویندوز می‌توانید عمودی یا افقی بودن عکس را هم انتخاب کنید.

حالا گزینه پرینت را انتخاب کنید تا صفحه Save Print Output  برای شما باز شو تبدیل عکس به پی دی اف در گوشید. در اینجا نام فایل و محل ذخیره آن را انتخاب کنید تا با زدن گزینه save، پی‌دی‌اف در محل انتخابی شما ذخیره گردد.

  •  تبدیل عکس به پی‌دی‌اف  در فتوشاپ

برای تبدیل عکس به پی‌دی‌اف در فتوشاپ، ابتدا روی منوی فایل و سپس Open را بزنید. ح تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیالا عکس مورد نظر را انتخاب کرده و باز هم دکمه Open  را بزنید تا عکس در محیط فتوشاپ باز شود. مجدداً منوی فایل را بزنید و از میان گزینه‌های نمایش داده  تبدیل عکس به پی دی اف در گوشیشده، Save As  را کلیک کنید. حالا می‌توانید در قسمت فرمت، فرمت پی‌دی‌اف را انتخاب کنید و با زدن روی Save، تنظیمات مورد نظر خود را اعمال کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *