سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

سریال خواهران و برادران قسمت 373

سریال خواهران و برادران قسمت 373

سریال خواهران و برادران قسمت 373 | سریال خواهران و برادران قسمت 373 دوبله فارسی | سریال خواهران و برادران قسمت 373 (به زودی) | سریال خواهران و برادران قسمت 373 (دوبله فارسی)

سریال خواهران و برادران قسمت 373

بازیگرانی همچون جلیل نالچاکان، فدیک سوین آتاسوی، خالد اوزگور ساری، ییعیت کوچاک، سو بورجو یازگی جوشکون و اونور سعید یاران به ایفای نقش پرداخته‌اند.

خلاصه داستان سریال خواهران و برادران

داستان درباره 4 خواهر و برادر به نام‌های قدیر، عمر، آسیه و امل است. داستان از برادر بزرگتر نقل می‌ش سریال خواهران و برادران قسمت 373ود که تمام تلاش خود را می‌کند تا از برادر و دو خواهرش محافظت کند. اتفاقات طوری رقم می‌خورد که به جوانان درس امید می‌دهد و به آن‌ها گوشزد می‌کند که با هر ضربه‌ای نشکنند و دوباره بایستند و نهایت تلاش خود را بکنند.

طی ماجراهایی که اتفاق می‌افتد، این چهار خواهر و برادر، پدر و مادر خود را از دس سریال خواهران و برادران قسمت 373ت می‌دهند سریال خواهران و برادران قسمت 373. سپس در این دنیای بی‌رحم که آن‌ها دیگر  سریال خواهران و برادران قسمت 373کسی را جز خودشان ندارند، تصمیم می‌گیرند که به یکدیگر تکیه کنند و پشت هم باشند. همه چیز طبق روال عادی پیش می‌رود و روز‌های سخت می‌گذرند تا اینکه درهای دانشکده عاکف به روی این چهار خواهر و برادر باز می‌شود. عاکف رئیس دانشکده اس سریال خواهران و برادران قسمت 373ت و درعین حال مسبب تمام بدبختی‌های آن‌ها نیز محسوب می‌شود.

قسمت ۳۴۹ سریال خواهران و برادران

گلتن وقتی میبینه پولی دستشو نگرفت دست از پا درازتر به خانه شوال برمیگرده  سریال خواهران و برادران قسمت 373که او با دیدنش میخنده و میگه دیدی پولی نتونستی به جیب بزنی دوباره برگشتی آره؟ گلتن میگه من میرم به آشپزخانه کارارو بکنم شوال با خنده میگه خوشحال شده بودم رفتیا گلتن.… برای خواندن این قسمت روی تیتر مربوطه کلیک کنید.

قسمت ۳۴۸ سریال خواهران و برادران سریال خواهران و برادران قسمت 373

اورهان و خانواده اش نشستن و دارن چای میخورن که شنگول واسشون یه پیام تصوی سریال خواهران و برادران قسمت 373ری میفرسته و ابراز دلتنگی کرده و میگه دو روز دیگه برمیگرده. صرب میره پیش شوال و ازش درباره بابای برک میپرسه که شوال ماجرارو براشون تعریف میکنه که یاسمین میگه وضعیت برک خیلی سخته و میگه که انگار پدرش برک. فروخته ب سریال خواهران و برادران قسمت 373وده به خاله آیلا آنها جا میخورن و میگن مگه میشه؟ یاسمین از صرب میخواد تا به کسی چیزی نگه. .… برای خواندن این قسمت روی تیتر مربوطه کلیک کنید.

بیشتر بخوانید  دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education بدون سانسور

قسمت ۳۴۷ سریال خواهران و برادران

عمر با گوکان رفته به خانه که آیلا میگه راحت باشین اینجا اتاق زیاده تا وقتیکه جایی پیدا کنین واسه موندن میتونین بم سریال خواهران و برادران قسمت 373ونین، الیف با کلافگی و حرص نگاهش میکنه که گوکان دلیلشو میپرسه که الیف میگه من تورو میشناسم این سناریوها واسم آشناست.… برای خواندن این قسمت روی تیتر مربوطه کلیک کنید.

داستان سریال ترکی خواهر و برادرانم چیست؟ خواهر و برادرانم داستان ز سریال خواهران و برادران قسمت 373ندگی یک  سریال خواهران و برادران قسمت 373خانواده دوست داشتنی را روایت می‌کند که در کنار هم بسیار خوشحال هستند و زندگی خوبی با هم دارند. اما بخت بد به یک باره سراغ این خانواده می‌آید و مادر و پدر داستان طی یک اتفاق ناگوار در یک روز فوت می‌کند و فرزندان خود را تنها می‌گذارند.

در ادامه اگر بخواهیم به خلاصه سریال خواهران و برادران بپردازیم، باید بگوییم که زندگی این ۴ خوا سریال خواهران و برادران قسمت 373هر و برادر با نبود مادر و پدرشان با مشکلات و موانع بزرگی رو‌به‌رو می‌شود. اسم این خواهر و برادر‌ها قدیر، عمر، آسیه و امل با نام خانوادگی ارن است.

شرایط آن‌ها را مجبور به زندگی در مرغداری عمویشان می‌کند. در این بین شما شاهد فراز و سریال خواهران و برادران قسمت 373 نشیب‌های زیاد زندگی این ۴ نفر هستید. آن‌ها که جز خودشان کسی را ندارند، تصمیم می‌گیرند تحت هیچ شرایطی هم‌دیگر را تنها نگذارند. سریال خواهران و برادران قسمت 373

هر بار که زمین می‌خورند باز به کمک یک‌دیگر از جا بلند می‌شوند. اما این‌ها همه داسریال خواهران و برادران قسمت 373س تان نیست. در این میان پای آنان به مدرسه‌ای باز می‌شود که قاتل پدر و مادرشان به نام آکیف، مدیر و رئیس آن‌جا است.

بیشتر بخوانید  ادرس بدون فیلتر بت ناب

فصل اول تا سوم سریال ترکی Kardeşlerim به سرانجام رسید و فصل‌ جدید آن ساخته و در حال سریال خواهران و برادران قسمت 373 پخش است. در پایان فصل اول این سریال شما شاهد دردسری که برای قدیر پیش آمد، بودید. قدیر به دلیل اتهام کشتن فردی به زندا سریال خواهران و برادران قسمت 373ن می‌رود و حالا که بچه‌ها ازداشتن بزرگ‌تر محروم شده‌اند راهی یتیم خانه می‌شوند. به نظر شما بچه‌ها به دنبال قاتل پدر و مادر خود می‌گردند و انتقام خود را می‌گیرند؟

Su Burcu Yazgı Coşkun بازیگر نقش آسیه در سریال تریک های خو  سریال خواهران و برادران قسمت 373سریال خواهران و برادران قسمت 373اهر و برادرانم با پارتنر خود در این مجموعه اونور سعید نامزد کرده و این دو در این سریال عاشقانه یکدیگر را دوست دارند. بازیگر و مدل جوان ترکیه ای که با سریال تلویزیونی خواهر و برادران من به اوج شهرت رسیده با بازیگر ای سریال خواهران و برادران قسمت 373ن مجموعه به تازگی نامزد کرده است.

او در ۱۵ آوریل ۲۰۰۴ (۲۷ فروردین ۱۳۸۳) در استانبول به دنیا آمد. او بازیگری را به عنوان سریال خواهران و برادران قسمت 373 یک بازیگر کودک از سال ۲۰۱۲ آغاز کرد. مدتی در نقش های کودک بازی کرد. این بازیگر جوان که تاکنون در فیلم‌ ها و سریال‌ های زیادی بازی کرده است، د ر سال ۲۰۲۰ در سریال اتاق قرمز نقش یک دختر جوان را در شخصیت  سریال خواهران و برادران قسمت 373گولر و در سریال تلویزیونی برادران من در سال ۲۰۲۱ نقش آسیه را بازی کرد. سریال خواهران و برادران قسمت 373

خلاصه داستان سریال ترکی خواهران و برادران

این سریال حکایت ۴ خواهر برادر را برایمان بازگو میکند که پس از ، از دست دادن پ سریال خواهران و برادران قسمت 373در و مادرشان در یک روز ، چه راهی را برای زندگیشان انتخاب میکنن. قدیر، عمر، آسیه و امل، چهار خواهر و برادر که بشدت بهم وابسته هستند طی ماجراهایی هم پد سریال خواهران و برادران قسمت 373ر و هم مادر خودشون رو از دست میدن. در این دنیای به این بزرگی سریال خواهران و برادران قسمت 373 جز پناه بردن به همدیگر هیچ کاری نمیتوانستند بکنند و هیچکسی نبود که ازآنها حمایت کند. تا این که درهای دانشکده ای که عاکف(کسی که مسبب تمام این اسریال خواهران و برادران قسمت 373ت فاقات بود) رئیسش بود به روی انها باز شد. درهای  دنیای سریال خواهران و برادران قسمت 373 که ثروتمند و فقیر، مظلوم و ظالم راه هایشان با هم تلاقی میکرد. در این بین قدیر تنها تلاشش این بود که از برادر و خواهرانش محافظت کند و آن ها را یکجا نگه دارد… سریال خواهران و برادران قسمت 373 املت درست کنم؟ برو هرچی میخوای خودت درست همان موقع شوال به آکیف زنگ میزنه و میگه به کمکت احتیاج دارم آکیف میگه تو منو مسخره کردی؟ زندگیمو به باد دادی بعد ازم کمک میخ سریال خواهران و برادران قسمت 373وای؟ حالا فضولی گل کرده چه کمکی میخوای؟… برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید

بیشتر بخوانید  مجید جامه بزرگ و حسین کلاته
قسمت ۲۸۹ سریال ترکی خواهران و برادران

قسمت ۲۸۹ سریال خواهران و برادران

آیبیکه و آسیه و اوگلوجان با تابلو به مدرسه رفتن تا از اونجا برن  سریال خواهران و برادران قسمت 373به گالری و تابلورو نشون بدن. یاسمین پیش سریال خواهران و برادران قسمت 373 عمر میره و به خاطر کار مادرش ازش عذرخواهی میکنه عمر میگه تو که کاری نکردی لازم نیست عذرخواهی کنی. یاسمین میگه مادرم زن بدی نیست خ سریال خواهران و برادران قسمت 373یلی هم مهربونه اما وقتی خیلی عصبی میشه کلا نمیدونه داره چیکار میکنه…. برای خواندن ادامه مطلب رو تیتر کلیک کنید سریال خواهران و برادران قسمت 373

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *