سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3

دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3

دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3 | دانلود زیرنویس سریال sex education – فیلم 2 سابتایتل | دانلود زیرنویس فارسی سریال S Education | دانلود سریال Sex Education (2019) با زیرنویس فارسی

دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3

داشتن آمیزش جنسی موفق، موجبات یک رابطه سالم را فراهم می‌کند. منظور از آمی دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3زش جنسی موفق این است که هر دو طرف رابطه به لذت جنسی و ارگاسم برسند و در حین رابطه احساس خوبی داشته باشند. اینکه بتوانید زوج خوبی برای همسر خود در سکس باشید را باید از طریق آموزش‌ها و مهارت‌های زناشویی بیاموزید. این آموزش‌ها پیچید دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ه نیستند و فقط کافی است که آمیزش جنسی را یاد بگیرید و شتاب‌زده برخورد نکنید. یادگیری این مسائل تأثیر مثبتی بر روابط زوجین خواهد داشت و موجب شادابی جسمی و روحی آن‌ها می‌شود.

بیشتر بخوانید : ارتباط صحیح با همسر

نکات آموزش سکس | قبل از سکس باید به چه نکاتی توجه کرد؟

 

  1. از خوردن غذاهای سنگین پرهیز کنید.دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3
  2. زنان بهتر است قبل از سکس مثانه خود را تخلیه کنند.
  3. نسبت به افکار منفی بی‌توجه باشید.
  4. طبق آموزش سکس مشروبات لذت و توان ج دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3نسی را کاهش می دهند پس مشروب و مواد مخدر مصرف نکنید.
  5. بدن خود را تمیز و آراسته نگه دارید
  6. قبل از رابطه مسواک بزنید.
  7. پیش از سکس سیگار نکشید.

آموزش سکس | مراحل رابطه

یک رابطه صحیح از سه مرحله مختلف تشکیل می‌شود. طبیعتاً برای اینکه از ارتباط جنسیتان تجربه خوبی بسازید با دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ید به همه این مراحل توجه داشته باشید. در ادامه مقاله آموزش سکس این سه مرحله را شرح داده‌ایم.

1.مرحله اول

اولین مرحله تحریک جنسی است. در ابتدا باید شروع به نوازش و بوسیدن همسر خود کنید تا از لحاظ جسمی و ذهن دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ی برای سکس آماده شود. هر چقدر این مرحله بیشتر طول بکشد از سکس خود بیشتر لذت خواهید برد. چرا که اندام‌های جنس دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ی زنان و مردان برای شروع سکس آمادگی بیشتری پیدا می‌کنند. از ویژگی‌های مهم یک رابطه جنسی سالم نوازش پیش از شروع می‌باشد. به زوج‌هایی که تابه‌حال رابطه دخول نداشته‌اند، توصیه می‌کنیم چندین بار اول رابطه بدون  دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3دخول را تجربه کنند.

بیشتر بخوانید  سریال دونده دوست داشتنی قسمت 5

2. مرحله دوم در آموزش سکس

در مرحله دوم که با آمیزش‌های مختلف جنسی و دخول همراه است ارضاشدن زن و مرد اتفاق می‌افتد. رسیدن به اوج لذت جنس دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ی در مردان با خارج‌شدن منی همراه است و در زنان با منقبض شدن مهبل و مجاری ادرار بروز پیدا می‌کند و این لذت چندین ثانیه ادامه دارد. برخی خانم ها در این مرحله دچار اسپاسم شده و امکان ادامه رابطه را نمی دهند. در این جور موارد حتما باید مساله با متخصص سکستراپی مطرح شود. دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3

آموزش اصول رابطه جنسی موفق در زندگی زناشویی

 

روابط جنسی و نزدیکی یک رابطه یک سویه نیست که هر کس فقط به فکر خواسته ها و نیازهای شخصی خویش باشد بلکه روابط جنسی یک رابطه دوسویه است که هر یک از طرفین ضمن توجه به خواسته ها و نیازهای خود باید به خواسته ها و نیازهای طرف دیگر نیز توجه نماید . پس تنها زمانی باید به روابط جنسی و نزدیکی اقدام کرد که دو طر دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ف آمادگی برقراری رابطه جنسی را داشته باشند.

بیش از آنکه تعداد روابط جنسی و نزدیکی در زندگی زناشویی اهمیت داشته باشد کیفیت روابط جنسی است که اهمیت دارد . بسیاری از مردان و زنان هستند که شاید هر شب رابطه جنسی دارند ولی از سلامت جنسی برخوردار نیستند و کسانی هم هستند که در روابط زناشوی دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ی خود در طول ماه فقط ۲ بار رابطه جنسی دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3 دارند و از سلامت جنسی هم برخوردارند . بنابراین برای داشتن روابط جنسی لذت بخش و صحیح در زندگی زناشویی باید سه اصل مهم و اساسی را رعایت کرد .

بیشتر بخوانید  سریال تپه بادخیز قسمت 61

یک رابطه جنسی موفق چیزی بیشتر از خود نزدیکی است . بخش عمده دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3 هیجان و شور رابطه‌ جنسی قبل از نزدیکی اتفاق می‌افتد . روابط قبل از نزدیکی و رابطه جنسی می تواند شامل بغل کردن ، بوسیدن ، لمس کردن عاشقانه و رابطه جنسی دهانی باشد . فعالیت های مربوط به قبل از نزدیکی و مقاربت برای تحریک و برانگیخ دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3تن همسر ، آماده‌ کردن او برای نزدیکی استفاده می‌شود . فعالیت های قبل از روابط جنسی نه تنها شور و هیجانتان را بالا می‌برد بلکه اگر به درستی انجام شود به ایجاد نعوظ در مردان و خیس و نرم شدن واژن در خانم‌ها کمک می‌کند . اما اگر ندانید چه باید بکنید ، می‌توانید همه شور و احساس طرف‌مقابل را از بین ببرید . برخی از توصیه های مم ق دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3بل از روابط جنسی و نزدیکی به شرح زیر است :

♥ بوسه را فراموش نکنید.

هنگام نزدیک شدن به طرف خود ، اورا ببوئید ، بعد ببوسید ، لبهای بالایی و پائینی طرف را جدا دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3گانه ببوسید ، مک بزنید و یادتان باشد که هیچ عجله ای بخرج ندهید ، بعد هر دو لب طرف را ببوسید ، بعد از مدتی زبان خود را یواش لای لبهای طرف قرار داده و بطور ملایم به درون دهانش فشار دهید و با زبان خود قسمتهای داخل دهان و زبان او را نوازش کنید. بوسه ها باید با احساس و طولانی باشند و نباید بسادگی از آن گذشت ، بوسه باید پر هوس و پر شرر باشد ، بوسه های خود را تنها به لب و دهان طرف خلاصه نکنید . بوسیدن ، لیس زدن و ن دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3وازش باید شامل حال تمام دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3 قسمتهای پوست طرف شود.

بوسیدن نقاط حساس صورت مثل لب ها ، لپ ها ، پیشانی ، اطراف گوش ، لاله گوش ، گردن ، سینه ها ، اطراف سین دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ه ، روی شکم ، اطراف ناف ، پهلوها ، کشاله ران ، پشت زانو، ساق پا و اطراف قوزک می تواند حس خوبی د  دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ر شریک جنسی ایجاد نماید. البته نقاط حساس بدن هر فرد با فرد دیگر متفاوت است . غیر از بوسیدن ، لمس پوست در نقاط مختلف با لب ها نیز لذتبخش می باشد. در این حالت لب بصورت مستمر روی یک امتداد بر روی پوست به آرامی کشیده می ش دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ود و سطح لب مماس با پوست می باشد. با این حرکت نیز می توان نقاط حساس شریک جنسی را کشف نمود . کشف نقاط حسا دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3س کمک می کند تا در دفعات بعدی رابطه جنسی با تمرکز بر این نقاط میزان لذت شریک جنسی را بیشتر نمود و را دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3طه جنسی موفق تر و لذتبخش تری با او داشت. دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3

بیشتر بخوانید  چرا خاک رس و ماسه برای کشاورزی مناسب نیست

دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3

یکی دیگر از فعالیت های قبل از نزدیکی بوسیدن نواحی اطراف ناحیه تناسلی می باشد . بوسید دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ن ناحیه باسن و کشاله ران در هر دو طرف لذت بخش است. بوسیدن اطراف ناحیه تناسلی در خانمها و بوسیدن کیسه بیضه در آقایان بسیار ل دانلود سریال آموزش جنسی زیرنویس sex education فصل 3ذت بخش و محرک می باشد . لمس زیر آلت تناسلی از بیخ آلت تا محل ختنه گاه در آقایان و بوسیدن و لمس لب های بزرگ آلت تناسلی خانمها برایشان بسیار لذت بخش و تحریک کننده است. در خانمها بوسیدن کلیتوریس و مکیدن سر آن بسیار محرک و لذت بخش می باشد و به تنهایی می تواند زن را به حد نهایی لذت جنسی یا ارگاسم برساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *