سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

بیوگرافی ونسا هاجنز خواننده و بازیگر

بیوگرافی ونسا هاجنز خواننده و بازیگر

دراین مقاله بیوگرافی و روابط عاشقانه ونسا هاجنز خواننده و بازیگر مشهور امریکایی را می خوانید.

ونسا هاجنز و آستین باتلر,ونسا هاجنز اینستا,ونسا هاجنز و همسرش,ونسا هاجنز قد,ونسا هاجنز و زک افرون,ونسا هاجنز فیلم,ونسا هاجنز فیلم ها

ونسا هاجنز (Vanessa Hudgens) متولد 14دسامبر 1988 می باشد و اکنون 34 سال داردوی درسالیناس کالیفرنیا متولد شد وبعد از اتمام دوره ابتدایی به علت حرفه بازیگری با گرفتن معلم خصوصی درخانه تحصیل نمود .ونسا ازهمان دوره کودکی به موسیقی علاقه بسیاری داشت و در 8 سالگی در کلاس موسیقی شرکت میکرد .

خانواده

ونسا در یک خانواده 4 نفره کاتولیک به دنیا امد. پدر ومادرش یعنی گرگ هانجز و جینا گوانگو چند ملیتی بودند. پدرش اصالتی امریکایی ایرلندی و مادرش اصالتی هلندی فیلیپینی داشت شغل پدرش اتشنشانی بود و مادرش در یک دفتر مشغول به کار بود. اجداد ونسا یعنی پدربزرگ ها و مادربزرگ هایش همگی اهنگساز بودند او همچنین یک خواهر کوچکتربه نام استلا دارد که وی نیز به بازیگری مشغول است .

ونسا در کودکی به همراه خانواده اش به منظور بازی در یک تیزر تبلیغاتی در سن ده سالگی به لس انجلس نقل مکان کرد .وی در سال 2002 در سن چهارده سالگی بابازی در سریال هنوز ایستاده ایم برای نخستین بار جلوی دوربین رفت و درسال 2003 بابازی در نقش نوئل در فیلم سیزده اولین تجربه  سینمایی خودرا درهالیوودبدست اورد.این فیلم بسیارموفق بود و تحلیل های خوبی گرفت . ونسا همچنین در شوهای تلوزیونی بسیاری مانند برادران گارسیا،هنوز ایستاده،دریک وجاش و هتل زک وکدی نقش داشته است .

بیشتر بخوانید  ربات دنس بت

 

دبیرستان موزیکال و رسیدن به شهرت

ونسا در اواخرسال 2005 در نقش گبریلا مونتز در دبیرستان موزیکال 1 در نقش مقابل زک افران ظاهر شد و این شروع رسیدن او به شهرت بود . بازی او جوایز واعطاهای بسیاری رابه همراه داشت . وی همچنین در کنسرت کشوری دبیرستان موزیکال شرکت کرد و بسیار خوش درخشید او همچنین در دبیرستان 2 و 3 نیز به نقش افرینی پرداخت و دردبیرستان 3 او در ((کیدز چویز ادواردز )) برنده شد و بازیگر مورد علاقه فیلم شد .بازی او در فیلم بند سلم بسیار درخشید هرچند که این فیلم زیاد مورد توجه قرار نگرفت اما بازی ونسا در این فیلم خیره کننده بود به طوری که فیلیپ فرنچ از گاردین بازی اورا به تندی نیوتون و دوروسی پارکر تشبیه کرد .

 

خوانندگی

ونسا  در سپتمبر 2006 قراردادی با هالیوود ریکوردزامضا نمود واولین البوم خود به نام وی(V)رامنتشر کردالبوم او به بیلبورد200 راه یافت و رتبه 24را ازان خود نمود .ونسا درسال 2007 به عنوان خواننده زن شکننده توسط تین چویز ادواردز انتخاب شد.وی همچنین در دسامبر 2007 کنسرتی را در مراسم کریسمس  موزه ملی برای جورج بوش اجرا کرد .وی با منتشر کردن دومین البوم خود به نام (شناسایی شده )توانست در بیلبورد 200 رتبه 24رابه خود اختصاص دهد .

 

صداپیشگی

وی در چند انیمیشن صداپیشگی کرده است او در انیمیشن ربات مرغ نقش کاراکتر خروس را برعهده داشت او همچنین در اسب کوچ من و نسل جدید به صداپیشگی پرداخته است .

جریان لخت شدن ونساهاجنز

در سال 2007 عکس هایی از ونسا در اینترنت پخش شد که اورا به صورت برهنه نشان میداد بعد از پخش این عکس ها ونسا عنوان کرد که این عکس ها به صورت خصوصی گرفته شده اند و قرار نبوده که پخش شوند او ازاین بابت ابراز شرمندگی کرد و ان وضعیت را خجالت اور خواند بعد از این موضوع بسیاری از رسانه هابیان کردند که ونسا ازدبیرستان موزیکال 3 حذف خواهد شد اما والت دیزنی این اخباررا تکذیب کرد .در اوت 2009 سری جدیدی از عکس های برهنه او منتشر شد که توسط گوشی شخصی گرفته شده بود هاجنز از سایت پخش کننده عکس ها شکایت کرد .او در این مورد درمجله الور بیان کرد :هروقت کسی از من میپرسه ایامن برای یک فیلم لخت می شوم و من می گویم که باهاش راحت نیستم ان ها می گویند مزخرفه تو قبلا هم اینکارو کردی .

بیشتر بخوانید  فرمول محاسبه وتر مثلث قائم الزاویه

 

کار خیر

ونسا بارها در امورخیریه شرکت داشته است و از کمپین های مربوط به افرادبا ناتوانی ذهنی و رشد حمایت کرده و به کودکانی که بخاطر مشکل مالی قادر به مدرسه رفتن نیستند نیز کمک مالی کرده است .

روابط عاشقانه

ونسا در سا 2005 با زک افران هم بازی خود دردبیرستان موزیکال وارد رابطه عاشقانه شد و این رابطه 5سال طول کشید و رسانه ها علت جداییشان را پخش تصاویر لخت ونسا اعلام کردند . وی در سال 2011 با استین باتلر بازیگر وارد رابطه شد و انها تا سال2020 بایکدیگر بودند ونسا در سال 2021 با گذاشتن عکسی از بوسیدن بازیکن بیسبال کول تاک رابطه جدید خود را اعلام نمود .

 

 

چند نکته جالب

  • الگوی او ناتالی وود می باشد
  • او به فلفل حساسیت دارد
  • او بار ها از طرف مجله های مختلف به عنوان یکی اززنان جذاب دنیا معرفی شده است
  • اودرسال 2007 به عنوان یکی از بازیگران ثروتمند هالیوود زیر30 سال انتخاب شد
  • ونسا مدعی است که از کودکی ارواح را میبیند وباروحی به نام سام درارتباط است
  • او درسال 2016 بخاطر نوشتن یادگاری روی یک صخره در جنگل ملی کوکونیو خسارت 1000 دلاری پرداخت کرد

جوایز و افتخارات

  • بهترین رقص سال
  • بهترین هنرمند زن
  • محبوب تربن هنرپیشه
  • عملکرد زن موفقیت امیز
  • بهترین اهنگ شاد
  • بازیگر زن موردعلاقه

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *