سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

بیوگرافی شاهین نجفی، لخت شدن در کنسرت و حکم ارتداد

بیوگرافی شاهین نجفی، لخت شدن در کنسرت و حکم ارتداد

در این مقاله بیوگرافی کامل مرتضی نجفی پور مقدم (شاهین نجفی) اهنگساز، ترانه نویس، خواننده و نویسنده ایرانی را میخوانیم .

شاهین نجفی رانندگی در مستی,شاهین نجفی شاه,شاهین نجفی ۲۰۹,شاهین نجفی ممد نوبری,شاهین نجفی چیز,شاهین نجفی فو,شاهین نجفی نقی

مرتضی نجفی پور مقدم معروف به شاهین نجفی متولد 19 شهریور 1359 در بندر انزلی است او تحصیلکرده دکترای جامعه شناسی از کشور المان می باشد وی در ایران از دانشگاه بخاطر هنجار شکنی اخراج شده است .شاهین فعالیت موسیقی خودرا درسال 1379 در سبک های رپ وراک اغاز نمود و بعد ها فعالیت خودرا در سبک های هوی متال ادامه داد. بیشتر مضامین اهنگ های شاهین نجفی در مورد استبداد سیاسی، حاکمیت دینی، تبعیض جنسی، کودکان کار، هوموفوبیا، اعتیاد واعدام است .

 

خانواده و دوران کودکی تا نوجوانی

شاهین نجفی در یک خانواده پرجمعیت به دنیا امده است او فرزند اخر از بین هشت فرزند است به گفته خودش خاطرات زیادی  از پدر به یاد ندارد و بیشتر با خواهران و برادرهایش در ارتباط بوده است  و بخاطر اعتیاد یکی از برادرانش مشکلات زیاد ی را پشت سرگذاشته است .او در سنین نوجوانی قاری قران بوده و به گفته خودش فردی مذهبی بوده است و حتی بارها برسرمسئله حجاب باخواهرش درگیرشده است .زندگی شاهین بخاطر خریدن یک گیتار دستخوش تغییر شد او می گوید :اولین گیتارم را خواهرم برایم خرید و من باید از میان گیتار وموتور گازی یکی را انتخاب میکردم من از روی کنجکاوی گیتار را انتخاب کردم.

زندگی هنری

شاهین در سن 16 سالگی به شعر سرودن روی اورد و عضو انجمن (شیدای انزلی) شد و بعد از مدتی یعنی در سن 18 سالگی به نواختن موسیقی پرداخت وی نواختن ساز گیتار را در نزد استادانی چون سهراب فلک انگیز ، حامد حمیدی و فرزاد دانشمند اموخت . شاهین سبک راک و اسپانیولی را به صورت زیر زمینی اغاز کرد و با چند گروه همکاری داشت .وی بعد از دو اجرا مممنوع الصدا شد و به المان مهاجرت کرد او در مورد مهاجرت خود می گوید :من تا در ایران بودم فکر می کردم ادم یاغی هستم اما بعد از مهاجرتم متوجه شدم من فقط خواسته های طبیعی و منطقی داشتم.

بیشتر بخوانید  عکس های رفتار نامتعارف همسر برزو ارجمند

شاهین بعد از مهاجرت در سال 1384 سرپرست گروهی به نام اینان شد و سپس به گروه تپش پیوست گروهی که از دید رسانه های ایرانی مارکسیستی و تروریستی بود وی پس از مدتی از این گروه هم جدا شد علت جدایی مصاحبه شاهین با بی بی سی فارسی بدون هماهنگی بادیگر اعضا بود .شاهین در سال 1388 گروه انتی کاریزمارا تشکیل داد. این گروه از چهار عضو تشکیل می شد بابک خزایی ،ارمین مستعد و پژمان افشاری این گروه اولین کنسرت خود را در فستیوال ماه فوریه رپ فارسی که در سوئد برگزار شد اجرا کرد و مورد استقبال بسیاری قرار گرفت . شاهین نجفی بار ها در مناسبت های اجتماعی و سیاسی اجرا داشته است و دراین زمینه ها فعالیت دارد وی در کشور های انگلیس ،اتریش ، هلند،المان،اسرائیل،و سوئد کنسرت اجرا کرده است .

 

البوم ما مرد نیستیم (جنبش زنان)

شاهین نجفی در1 مه 2008 به همرا گروه تپش البومی به نام ما مرد نیستیم را منتشر کرد این البوم اغاز رسمی و حرفه ای او در موسیقی بود این البوم شامل 10 ترانه بود که سرودن کلیه اشعار و اجرا ها برعهده شاهین نجفی بود مضمون این البوم مربوط به جنبش زنان ایرانی بود و شاهین انگیزه انتشار این البوم را مادر خود بیان می کند که مجبور بوده همانند یک مرد 8 بچه خود را بزرگ کند و به ارزوهای خود نرسیده است .

سرودن ترانه نقی و حکم ارتداد

شاهین نجفی در سال 1391 با انتشار اهنگ نقی که مضمونی سیاسی و اجتماعی داشت از سوی مسلمانان مورد حمله قرار گرفت وی در این اهنگ امام دهم شیعیان را مورد خطاب قرار می دهد و نگاه انتقادی خود را از شرایط کنونی بیان می کند و او را به مسائل جنسی قسم می دهد .بعد از انتشار این اهنگ شاهین نجفی بار ها از سوی مسلمانان تندرو به مرگ تهدید شد وی از سوی صافی گلپایگانی مرتدد اعلام شد و در برخی سایت های دولتی نیز حکم ارتداد این خواننده اعلام گردید و به دنبال همین موضوع گروهی به نام ( افسران جنگ نرم) اعلام کردند که با توجه به این حکم به دنبال کشتن شاهین نجفی هستند .وی بعد ها در بی بی سی اعلام کرد که قصد بی احترامی به امامان شیعه را نداشته و فقط نام ائمه را دستمایه کاری هنری و اجتماعی قرار داده است .

بیشتر بخوانید  برنامه بت فوروارد اندروید

ناصر مکارم شیرازی نیز شاهین نجفی را مرتد خواند و گفت : هرگونه اهانت به مقام شامخ امامان معصوم و توهین اشکار به ان ها اگر از سمت فردی مسلمان صورت گیرد حکمش ارتداد است.

به دنبال همین حکم وبگاه شیعه انلاین جایزه صدهزار دلاری و حامد زمانی خواننده جایزه صد میلیون تومانی برای کشتن شاهین نجفی تعیین کردند .بعد از این تهدید ها شاهین نجفی با درخواست مدیر برنامه اش به نام شهریار احادی مورد حفاظت پلیس المان قرار گرفت به گفته خود شاهین ان زمان بسیار ترسیده بود اما زمانی که مورد حمایت پلیس المان و برخی نویسنده ها و هنرمندان المانی قرار گرفت توانست تمرکز خودرا بدست بیاورد و ترانه نویسی را از نو اغاز کند و پس از مدتی اهنگ ایستاده مردن ر امنتشر کند که در مورد شرایط ان روز های خودش بود .وی مجبور است بنا به دستورالعمل پلیس المان هرچند وقت یکبار شکل و شمایل خود را به کلی عوض کند .

تهدید به انفجار در کنسرت

شاهین نجفی در سال 1394 بار دیگر از سمت یک سایت تندرو مذهبی به نام اباشهدا تهدید به انفجار در کنسرت هایش شد این سایت از مسلمانان در همه جای دنیا خواست تا این کنسرت را منفجر کنند و جایزه 500 میلیون تومانی برای ان در نظر گرفت اما بعد از ان شاهین اعلام کرد کنسرت ها با پشتیبانی پلیس امنیتی برگزار می شود .

 

برهنه شدن در کنسرت

شاهین نجفی در سال 2014 طی کنسرت خود همراه دیگر نوازندگان به صورت کامل لخت شد و فقط عودت خود را پوشاند این حرکت او واکنش های مثبت و منفی بسیاری را به دنبال داشت و به دنبال ان بی بی سی فارسی این حرکت اورا اعتراض به لخت کردن زندانیان بند 350 اوین خواند که بعد ها توسط شاهین تکذیب شد و او این حرکت را فقط بخاطر فرم کار اعلام کرد.

بیشتر بخوانید  تعبیر خواب حامله بودن دختر

کنسرت در اسرائیل

شاهین نجفی به همراه گروه موسیقی بلک فیلد در دوم فوریه سال 2017 کنسرتی را در شهر تل اویو اسرائیل برگزار کرد .

 

ازدواج و همسر شاهین نجفی

شاهین نجفی تا به حال دوبار ازدواج کرده است ازدواج اول او با دختری به نام بهناز بود که بعد از حکم ارتدادش از وی جدا شد ازدواج دوم شاهین با لیلی بازرگان بود او در شهریور سال 1397 از این خانم در وسط کنسرتش خواستگاری کرد لیلی بازرگان فرزند عبدالعلی بازرگان است او روزنامه نگار و نوه مهدی بازرگان می باشد .

 

البوم ها

  • ما مرد نیستیم
  • توهم
  • سال خون
  • هیچ هیچ هیچ
  • ترامادول
  • رادیکال
  • جنس سوم
  • ص
  • مقدس و خشونت
  • چل
  • سیگما

کتاب

  • ازازیل
  • بیترکس
  • وقتی خدا خوابه
  • تراانسان

 

مستند

  • وقتی خدا خواب است براساس زندگی شاهین نجفی و به کارگردانی تیل شاودر

فیلم

  • ساعت 5 صبح بود به کارگردانی مصطفی هروی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *