سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

علیرضا طلیسچی behem beres

علیرضا طلیسچی behem beres

علیرضا طلیسچی behem beres | Alireza Talischi Behem Beres | آهنگ جدید علیرضا طلیسچی | Alireza Talischi – Behem Beres | علیرضا طلیسچی – ّبهم برس | علیرضا طلیسچی behem beres

علیرضا طلیسچی behem beres

علیرضا طلیسچی از خوانندگان بسیار محبوب در سبک موسیقی پاپ است. آهنگ‌های معرو علیرضا طلیسچی behem beresفی از جمله آهنگ «قله قاف» باعث محبوبیت این خواننده جوان و بسیار خوش سیما و خوش روی کشورمان شد علیرضا طلیسچی behem beresه است. در این مقاله قصد داریم شما را با بیوگرافی علیرضا طلیسچی آشنا کنیم و اطلاعاتی از زندگی شخصی و هنری او که شاید از آن‌ها بی خبر باشید را در اختیارتان قرار دهیم. پس تا پایان این مطلب جذاب با تیک کنسرت همراه باشید. علیرضا طلیسچی behem beres

علیرضا طلیسچی خواننده پاپ

بیوگرافی علیرضا طلیسچی

علیرضا طلیسچی خواننده، ترانه ‌سرا، نوازنده، آهنگساز، تنظیم ‌کن علیرضا طلیسچی behem beresنده موسیقی پاپ ایرانی متولد ۷ مهر ۱۳۶۴ است. وی در شهر تهران به دنیا آمده است. علیرضا در خانواده‌ای ۴ نفره بزرگ شده و یک برادر به نام عرفان دارد. پدر علیرضا کار معاملات املاک انجام می‌دهد و برادرش نیز عکاس است. این خواننده محبوب در حرفه مدلینگ نیز فعالیت دارد و عکاسی و فیلم برداری از کارهای او به عهده برادرش عرفان است. جالب است بدانید که برخلا علیرضا طلیسچی behem beresف ریشه‌ی نام خانوادگی علیرضا، این خانواده ترک زبان نیستند.

مدرک تحصیلی علیرضا طلیسچی فوق دیپلم عمران است و علاوه‌ بر  علیرضا طلیسچی behem beresآن، لیسانس موسیقی با گرایش علیرضا طلیسچی behem beres ساز‌های جهانی را نیز دارد. ساز تخصصی علیرضا پیانو است و در کنار پیانو، گیتار را نیز به طور حرفه‌ای می‌نوازد. این خواننده سرشناس بیش از 10 سال است که در حوزه موسیقی پاپ فعالیت می کنند و طرفداران زیادی دارد. علیرضا طلیسچی behem beres

علایق علیرضا طلیسچی

علیرضا بسبار خوش اشتها است اما در مورد آشپزی علیرضا طلیسچی behem beres می‌گوید در آشپزی یه افتض علیرضا طلیسچی behem beresاح تموم عیار هستم مـن پیتزا زیاد درست می کنم، ولی نمی‌توانم بگویم غذای خوبی درست می کنم.  وی در میان غذاها به زرشک پلو با مرغ علاقمند است. او در مصاحبه‌ای گفته بود که به طور کلی به هر غذایی که در آن مرغ به کار رفته باشد، علاقه دارد. از تفریحات این خواننده، فیلم دیدن است و به خصوص، سریال‌های خارجی را با جدیت دنبال می‌کند.

بیشتر بخوانید  بازیگران مرد هالیوود جوان

از بین شهرهای ایران، ایلام و کرمانشاه را خیلی دوست دارد و از بین خوانندگان موسیقی پ علیرضا طلیسچی behem beresاپ، صدای محسن یگانه و بابک جهانبخش را می‌پسندد. او اهل برند نیز هست. برند عطر او بلو شنل اس علیرضا طلیسچی behem beresت و مورد استفاده او از برند ریبوک و منگو است. یک نکته جالب درباره علیرضا در مورد استایل و اندام وجود دارد و جالب است بدانید که وی در گذشته اضافه وزن داشته اما با فعالیت در رشته ب علیرضا طلیسچی behem beresدنسازی آن را رفع کرده و اکنون بـه فعالیتش در بدنسازی ادامه میدهد علیرضا طلیسچی behem beres

آغاز فعالیت علیرضا طلیسچی در دنیای موسیقی

علیرضا خوانندگی را از ۱۸ سالگی آغاز کرد و شروع فعالیت‌های ح علیرضا طلیسچی behem beresرفه‌ای وی در دنیای مو علیرضا طلیسچی behem beresسیقی برمی‌گردد به بهمن ۱۳۸۴ که با همکاری یکی از دوستانش به نام حمیدرضا، گروه دونفره ای را تشکیل دادند. نام این گروه «علیرضا حمیدرضا» بود و حاصل این همکاری دو آلبوم به نام نارفیق۱ و نارفیق۲ شد. علیرضا دو سال بعد راهش را جدا کرد و با تلاش‌های خود به تنهایی، آلبوم حلقه را ساخت که در علیرضا طلیسچی behem beresوانه کردنش به سوی بازار با مشکل مواجه شد و کارش مجوز پخش نگرفت. سال ۸۹ دو قطعه از این آلبوم به نام‌های «حلقه» و «قرار نبود» را به صورت موزیک ویدیو در اختیار شبکه pmc قرار داد و کم‌کم دیگر شبکه‌های ماهواره‌ای نیز شروع به انتشار این قطعات کردند. این دو قطعه با استقبال خوب مردم مواجه شد. علیرضا طلیسچی behem beres

بیشتر بخوانید  oza bet.com

یکی از جالب‌ترین خاطرات علیرضا به همان دوره همکاری با حمیدرضا مربوط می‌شود. او د علیرضا طلیسچی behem beresر تعریف این خاطره می‌گوید که ما دو نفر حدود ۱۸ تا آهنگ با همکاری یکدیگر ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم‌کننده می‌گشتیم. م علیرضا طلیسچی behem beresن آن موقع دوران سربازی‌ام را می‌گذراندم و فکر می‌کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی‌گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم.

یک دفعه دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی راعلیرضا طلیسچی behem beresننده تاکسی پخش می‌شود و من علیرضا طلیسچی behem beres بسیار تعجب کردم و سریع با حمیدرضا تماس گرفتم. تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات سیستمش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ‌هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود وقتی‌که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرارگرفته است و بسیار برام جالب بود و الان واقع علیرضا طلیسچی behem beresا آن تعمیرکار را دعا می کنم.

خواننده علیرضا طلیسچی

فهرست کارنامه هنری علیرضا طلیسچی

این خواننده جوان کارهای خود را در قالب آلبوم، تک آهنگ و موزیک ویدیو منتش علیرضا طلیسچی behem beresر کرده است که در این بخش اسامی این کارها را برای شما بازگو خواهیم کرد.

علیرضا طلیسچی علیرضا طلیسچی behem beres

علیرضا طلیسچی در ۷ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد و دارا علیرضا طلیسچی behem beresی مدرک فوق‌دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش ساز‌های جهانی است. علیرضا طلیسچی خوانندگی را در ۱۸ سالگی به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد.

علیرضا طلیسچی behem beres

انتشار اولین آلبوم

نخستین آلبوم رسمی علیرضا طلیسچی با نام دقیقه‌ هام در اردیبهشت سال ۹۵ منتشر شد که هنرمندان سرشناسی چون آرش خادمی ، اشکان آبرون ، امیربهادر دهقان در این آلبوم با وی همکاری کرده‌ اند. شاعر و تنظیم کننده کلیه کارها خودش است.

نحوه شروع فعالیت علیرضا طلیسچی در عرصه موسیقی

علیرضا طلیسچی خوانندگی را در سن ۱۸ س علیرضا طلیسچی behem beresالگی به صورت حرفه ای آغاز کرد.
وی در بهمن ۱۳۸۴ با همکاری یکی از دوستانش به نام حمیدرضا فعالیت رسمی خود را به صورت یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا آغاز کرد.
در آن زمان قطعاتی را منتعلیرضا طلیسچی behem beres علیرضا طلیسچی behem beresشر کردند که مورد استقبال مردم هم در آن دوره  علیرضا طلیسچی behem beresواقع شد. حاصل این همکاری انتشار دو آلبوم به نام نارفیق ۱ و نارفیق ۲ بود. علیرضا طلیسچی پس از مدتی تصمیم گرفت به صورت فردی فعالیت های موسیقی اش را ادامه دهد.
از جالب ترین خاطراتش در اون دوعلیرضا طلیسچی behem beres ره میگوید: علیرضا طلیسچی behem beres
با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ باهم ساخته بودیم و دنبال یک تنظیم‌کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی‌ام را می‌گذراندم و فکر می‌کنم سه ماه از دوران خدمتم نمی‌گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آم علیرضا طلیسچی behem beresدم  و در شهر میبد سوار تاکسی شدم.
یک دفعه دیدم آهنگ من و حمید علیرضا طلیسچی behem beresرضا در ضبط خودروی راننده تاکسی پخش می‌شود و من بسیار تعجب کردم و با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم. تا اینکه متوجه شدم او برای تعمیرات سیستمش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ‌هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود وقتی‌که  به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرارگرفته است و بسیار برام جالب بود والان واقعا  علیرضا طلیسچی behem beresآن تعمیرکار را دعا میکنم.

بیشتر بخوانید  دنس بت کازینو

علایق علیرضا طلیسچی

عاشق زرشک پلو با  علیرضا طلیسچی behem beresمرغ است ! و غذاهایی که در علیرضا طلیسچی behem beres آن از مرغ استفاده شده است را دوست داشته و به فیلم و سریال علاقه دارد، به خصوص سریال های خارجی و می توان گف علیرضا طلیسچی behem beresت تمام سریال های خارجی را دنبال می کند. او از شهر ایلام و کرمانشاه خوشش می آید.
او اهل برند و مدلینگ است و در زمینه عطر بلو شنل و در زمینه پ علیرضا طلیسچی behem beresوشاک ریبوک و منگو می پوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *