سایت بازی انفجار تک بت بدون فیلتر ماه بت آریان بت بت 120 ozabet بری بت ناسا بت مل بت بدون فیلتر برنامه مگاپاری وان ایکس بت بدون فیلتر وین نود

بابا بت

برای ورود به بابا بت بدون فیلتر کلیک کنید

درگاه پرداخت مستقیم | واریز جوایز در کمتر از ۲۴ ساعت

تا ۳۰۰ % شارژ هدیه

ورود به سایت

علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam

علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam

علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam | Alireza Talischi Be Khodam Bad Kardam (Ft Saeed Atani) | دانلود آهنگ علیرضا طلیسچی و سعید آتانی به نام به خودم بد کردم | علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam

علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam

علیرضا طلیسچی در ۷ مهر ۱۳۶۴ در شهر تهران به دنیا آمد و دارای مد علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamرک فوق‌دیپلم عمران و لیسانس موسیقی با گرایش ساز‌های جهانی است. علیرضا طلیسچی خوانندگی را در ۱۸ سالگی به‌صورت حرفه‌ای آغاز کرد. علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam

نخستین آلبوم رسمی علیرضا طلیسچی با نام دقیقه‌ هام در علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam اردیبهشت سال ۹۵ منتشر شد که هنرمندان سرشناسی چون آرش خادمی ، اشکان آبرون ، امیربهادر دهقان در این آلبوم با وی همکاری کرده‌ اند. شاعر و تنظیم کننده کلیه کارها خودش است. علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam

نحوه شروع فعالیت علیرضا طلیسچی در عرصه موسیقی

علیرضا طلیسچی خوانندگی را در سن ۱۸ سالگی به ص علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamورت حرفه ای آغاز کرد.
وی در بهمن ۱۳۸۴ با همکاری یکی ازعلیرضا طلیسچی be khodam bad kardam علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam دوستانش به نام حمیدرضا فعالیت رسمی خود را به صورت یک گروه دونفره با نام علیرضا و حمیدرضا آغاز کرد.
در آن زمان قطعاتی را منتشر کردند که مورد استقعلیرضا طلیسچی be khodam bad kardam بال مردم هم در آن دوره واقع شد. حاص علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamل این همکاری انتشار دو آلبوم به نام نارفیق ۱ و نارفیق ۲ بود. علیرضا طلیسچی پس از مدتی تصمیم گرفت به صورت فردی فعالیت های موسیقی اش را ادامه دهد.
از جالب ترین خاطراتش در اون دوره میگوید:
با حمیدرضا که حدود ۱۸ تا آهنگ باهم سا علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamخته بودیم و دنبال یک ت ظیم‌کننده بودیم. من آن موقع دوران سربازی‌ام را می‌گذراندم و فکر می‌کنم سه ماه از دوران خدمتم نمعلیرضا طلیسچی be khodam bad kardamی‌گذشت که روزی به دنبال خوراکی بیرون آمدم و در شهر میبد سوار تاکسی شدم.
یک دفعه دیدم آهنگ من و حمیدرضا در ضبط خودروی  علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamراننده تاکسی پخش می‌شود و من بسیار تعجب کردم و با سرعت با حمیدرضا تماس گرفتم. تا اینکه متوجه شدم او برای تع میرات سیستمش را پیش تعمیرکار برده بود و تعمیرکار آهنگ‌هایمان را با اسم خوانندگان دیگر لو داده بود وقتی‌که به تهران برگشتم متوجه شدم چقدر کارمان مورد استقبال قرارگرفته است و  علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamبسیار برام جالب بود والان واقعا آن تعمیرکار را دعا میکنم.

بیشتر بخوانید  دانلود آهنگ آی ستاره آی ستاره حامیم

علایق علیرضا طلیسچی

عاشق زرشک پلو با مرغ است ! و غذاهایی که در آن از مرغ استفاد علیرضا طلیسچی be khodam bad kardamه شده است را دوست داشته و به فیلم و سریال علاقه دارد، به خصوص سریال های خارجی و می توان گفت تمام سریال های خارجی را دنبال می کند. او از شهر ایلام و کرمانشاه خوشش می آید.
او اهل برند و مدلینگ است و در زمینه عطر بلو شنل و در زمینه پوشاک ریبوک و منگو می علیرضا طلیسچی be khodam bad kardam پوشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *