این سریال که در 7 اردیبهشت قسمت اول آن از شبکه فیلمیو پخش شد، مورد توجه اکثر مخاطبان این شبکه قرار گرفت و سریال قطب شمال ویکی پدیا با استقبال بی‌نظیری روبه‌رو شد. قسمت دوم این سریال در 14 اردیبهشت و قسمت سوم نیز در تاریخ 21 اردیبهشت پخش شد تا هیجان سریال به اوج خود برسد. ما در این مطلب قصد داریم از زوایای مختلف به نقد و بررس سریال قطب شمال ویکی پدیای قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال بپردازیم. اگر علاقه‌مند به این موضوع هستید با ما تا پایان مقاله همراه شوید. سریال قطب شمال ویکی پدیا

سریال قطب شمال

سریال دیدنی و هیجان‌آور قطب شمال به کارگردانی امین محمودی یکتا و همچنین تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، یک سریال قطب شمال ویکی پدیای از جدیدترین اثرهای سینمای خانگی یعنی فیلمیو است که با سرمایه‌گذاری ماکان آریا پارسا و گروه بین‌المللی پارس پندار نهاد ساخت این سریال انجام شد. موضوع سریال قطب شمال برگرفته از رمان مطرح کنت مونت کریستو اس سریال قطب شمال ویکی پدیات که با صحنه‌هایی از خشم و انتقام همراه بوده و لحظاتی پراسترس و هیجانی را برای مخاطب رقم می‌زند. سریال قطب شمال ویکی پدیا

بیشتر بخوانید  دانلود فیلم کج کلاه خان کیفیت بالا

نقد قسمت دوم و سوم سریال قطب شمال

اگر قسمت اول این فیلم را مشاهده کرده باشید، سراسر ترس توام را هیجان بوده و تماشاگر هر لحظه  سریال قطب شمال ویکی پدیامنتظر یه اتفاق یا حادثه ج سریال قطب شمال ویکی پدیادید پر از استرس و فشار است. درواقع این سریال جذاب، برای کسانیکه علاقمند به این ژانر از فیلم‌ها هستند، بسیار پرهیجان و بی‌نظیر به‌نظر می‌رسد. در قسمت دوم سریال قطب شمال، همایون با تغییر چهره و تغییر نام و نشانی خود شروع به انتقام گرفتن از دوستان خود کرده و سعی می‌کند از این طریق کسانیکه در حق او ظلم کرده‌اند را به سزای اعمالشان برساند.

درواقع این سریال اشاره دقیقی به موضوع داستان کنت مونت کریستو داشته و برگرفته از این داستان است.  سریال قطب شمال ویکی پدیادر ادامه پس از تغییر چهره، فرزاد فرزین وارد معرکه شده و نقش خود را به بهترین شکل ممکن ایفا می کند. قدرت بالا در اجرای نقش و تاثیرگذاری قوی روی مخاطب، یکی از مهمترین ویژگی‌های بازیگران این سریال پربیننده بوده و یادآور ابهامات و شُک‌های پی در پی رمان کنت مونت کریستو است.

در قسمت سوم سریال نیز آرشام یکتا برای نزدیکی به سامان و ارغوان به سراغ برادر سامان مسریال قطب شمال ویکی پدیا سریال قطب شمال ویکی پدیای رود که علاقه زیادی به قم سریال قطب شمال ویکی پدیاار دارد. از سوی دیگر او از طریق وکیل خود یعنی ماکان آریا پارسا به دنبال راه های قانونی برای وارد کردن سرمایه به حساب بانکی شرکت آرشام است. در این قسمت آرشام چند بار با برادر سامان دیدار می کند و قرار است در جشن تولد او حضور داشته باشد. آرشام برای طبیعی سازی قرار است دختری (صحرا با بازی نازنین بیاتی) را به عنوان همسر خود به این جشن ببرد.

هر چه سریال قطب شمال جلوتر می رود این اشتیاق در مخاطب ایجاد م سریال قطب شمال ویکی پدیای شود که آرشام یکتا به چه ط سریال قطب شمال ویکی پدیاریقی می خواهد از دوستان قدیمی خود که 12 سال پیش به او خیانت کردند و او را به زندان انداختند انتقام بگیرد. سریال قطب شمال ویکی پدیا

بیشتر بخوانید  علیرضا طلیسچی ghaf

نقد نویسنده و کارگردان سریال قطب شمال

سردی و خشکی‌ای که در قسمت دوم سریال قطب شمال احساس می‌شد شاید برای یک لحظه تصور سریال قطب شمال ویکی پدیا شما را از یک کار حرفه‌ای و کامل دور کند ولی با زیرکی نویسنده موضوع چنان اوج می‌گیرد که مخاطب را برای تماشای ادامه این سریال و دنبال کردن آن ترغیب می‌کند. صحنه‌های زیبا و جذاب که متناسب با موضوع فیلم سریال قطب شمال ویکی پدیا است، توانمندی کارگردان این کار را نشان می‌دهد که سعی کرده هماهنگی در تمام اجزای این محصول به چشم بخورد و وقایع واقعی‌تر به‌نظر برسند.

جوان آنلاین: سریال «قطب شمال» همانطوری که انتظار می‌رفت در قسمت دوم نیز بدون هیچ ایده یا خلق موقعیت خا سریال قطب شمال ویکی پدیاص و شگفت‌آوری پخش شد تا تکلیف خود را با مخاطبش در همین قسمت‌های ابتدایی روشن کند و این پیام را برساند که قرار نیست با اثری درخور روبه‌رو باشد.سریال قطب شمال ویکی پدیا سریال قطب شمال ویکی پدیا

در حالیکه رقابت سریال‌سازی در میان پلتفرم‌های نمایش خانگی به اوج خود رسیده و هر کدام تلاش می‌کنند تا با ارائه بهترین سریال، مخاطبان بیشتری جذب کنند، پخش سریالی با کیفیت «قطب شمال» سوالات زیادی را با خود به همراه می‌آورد.سریال قطب شمال ویکی پدیا سریال قطب شمال ویکی پدیا

سریال قطب شمال – ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

پس از پخش قسمت اول، برخی عقیده داشتند هنوز برای قضاوت کردن سریال زود است، ولی خط داستانی سریال، نشان می‌دهد با چه سریالی طرف هستیم.

حالا قسمت دوم، مخاطب را به قطعیت بیشتری به سمتِ اطمینان از نازل بودن سریال می‌برد. داستان «قطب  شمال» در قسمت دوم، حتی از سریال‌های تلویزیونی ضعیف‌تر است و این سوال را پیش می‌کشد که مگر می‌شود، برای مخاطب سال ۱۴۰۳ همچنان سریال‌هایی اینچنین سریال قطب شمال ویکی پدیای ساخت؟ چراسریال قطب شمال ویکی پدیا در زمانه‌ای که م ردم بیش از هر زمان دیگری در معرض تماشای سریال‌های داخلی و خارجی جذاب و تماشایی هستند،‌ سازندگان یک اثر مخاطبان خودشان را دست کم می‌گیرند و همچنان به سبک و سیاق 20 سا سریال قطب شمال ویکی پدیا پیش سریال می‌سازند؟

بیشتر بخوانید  bettime 90 بدون فیلتر
قطب شمال ( مجموعه نمایش خانگی)

داستان سریال در قسمت دوم ترکیبی از فیلمفارسی و فیلم‌های هندی بود. همایون که به خاطر خیانت دوستش به زندان افتاده، پس از ۱۲ سال زندانی بودن، ناگهان متوجه نقشه گنج می‌شود. او در زندان می‌میرد و بعد به شکلی خیلی عجیب در آمبولانسِ حملِ میت زنده می‌شود، با جراحی پلاستیک تغییر چهره می‌دهد و به فکر انتقام از خیانتکاران می‌افتد!

واقعا نویسندگان سریال با چه منطقی چنین داستانِ تاریخ مصرف گذشته و ایده سطح پائینی را برا سریال قطب شمال ویکی پدیای سریال‌شان انتخاب کرده‌اند و پلتفرم پخش کننده چرا تن به پخش چنین سریالی داده است؟ چنین ایده‌‌های نخ‌نما و کهنه‌ای در هیچ جای دنیا خریدار ندارد ولی انگار هنوز در ایران برخی کارگردانان تصور می‌کنند می‌توان اینگونه سریال ساخت.

شاید تنها حسن سریال در قسمت دوم به تمام شدن بازی بهادر زمانی برگردد. هرچند آمدن فرزاد فرزین باعث شده تا این ضعف همچنان باقی بماند و عملا تغییری در روند بازی‌ها به وجود نیاید.

باید سازندگان سریال‌های نمایش خانگی یک بار برای همیشه تکلیف خودشان را با سریال قطب شمال ویکی پدیا مخاطبان‌شان روشن کنسریال قطب شمال ویکی پدیا ند. نمی‌شود که به اسم سریال در شبکه نمایش خانگی و با آوردن خوانندگان به عنوان بازیگر، پول و وقت بینندگان را هدر داد.

قبل از «قطب شمال» هم کارگردانان دیگری به فکر استفاده از خوانند سریال قطب شمال ویکی پدیاگان در سریال‌هایشان ا سریال قطب شمال ویکی پدیافتاده بودند که هیچ کدام از آن‌ها هم جواب نگرفتند. سریال‌هایی که با بازی زانیاز خسروی، رضا یزدانی سریال قطب شمال ویکی پدیا، فرزاد فرزین، امیر مقاره و سیروان خسروی ساخته شدند، یکی از یکی فاجعه‌تر بودند و هیچ چیزی برای عرضه نداشتند.

همین الان با یک جست‌وجوی ساده در اینترنت می‌توان ضعف‌ سریال قطب شمال ویک ی پدیاهای مشهود بازیگری ام سریال قطب شمال ویکی پدیایر مقاره در سریال «جزیره»، فرزاد فرزین در «عاشقانه» و «مانکن» و برادران خسروی در سریال «حرفه‌ای» را مشاهده کرد. سریال قطب شمال ویکی پدیا