فیلم مصادره بدون سانسور
فیلم مصادره بدون سانسور
فیلم مصادره بدون سانسور | فیلم سینمایی مصادره با بازی درخشان رضا عطاران mosadereh بدون سانسور | دانلود فیلم سینمایی مصادره 1396 فیلم سینمایی ایرانی بدون سانسور | فیلم مصادره بدون سانسور
فیلم مصادره بدون سانسور
رضا عطاران بار دیگر به سینما بازگشته است و این میتواند خبر خوبی برای علا فیلم مصادره بدون سانسورقهمندان به این بازیگر باشد. اگرچه عطاران همانند قبل پرکار نیست ولی هنوز فیلمهایش قابلیت دیده شدن و پرفروش شدن دارند. شخصیت شیرین و کاریزماتیک رضا عطاران، از او چهرهای بیمانند و یونیک در سینمای فیلم مصادره بدون سانسورایران ساخته است و بهترین ف فیلم مصادره بدون سانسوریلمهای رضا عطاران را مستحق توجه میکند. بازیگری که کارگردانان و تهیهکنندگان او را یک چهره منحصر بهفرد میدانند که آدمها دوست دارند او را نگاه کنند و از دیدنش لذ فیلم مصادره بدون سانسورت ببرند.
با اینکه عطاران در نیمهی دههی هفتاد وار فیلم مصادره بدون سانسورد سینما شد اما چندین سال برای تبدیل شدن به یک ستارهی تمام عیار صبر کرد. باید گفت خداحافظی از تلویزیون و کار نکردن با صداوسیما برای این بازیگر سبب خیر شد و موجب شد تا عطاران در فیلمهای سینمایی بدرخشد و در فیلم مصادره بدون سانسور بسیاری از فیلمها یک تنه عامل ج فیلم مصادره بدون سانسورذابیت آن فیلم شود.
پس از آنکه عطاران بعد از مجموعه «بزنگاه» در سال ۱۳۸۷ با دلخوری و فیلم مصادره بدون سانسورناراحتی از تلویزیون رفت، مسیر در سینما برایش هموار شد. او از این به بعد تمام انرژیاش را برای سینما گذاشت و همین موجب پرکاری و بالا رفتن کیفیت بازیهایش شد. به طوری که سالهای پایانی دههی هشتاد، آغازی ب فیلم مصادره بدون سانسورر درخشش این کمدین در سینما بود.
اما عطاران در دههی نود یک سورپرایز مهم هم داشت. او ب فیلم مصادره بدون سانسوررای اولین بار در نقشفیلم مصادره بدون سانسوری جدی مقابل دوربین رفت تا بخشی از قابلیتهای کشف نشدهی بازیگریاش به چشم بیاید. در تمام این سالها برند عطاران به فیلم مصادره بدون سانسور اعتباری برای فروش و دیده شدن فیلمها تبدیل شده فیلم مصادره بدون سانسوراست. بازیگری و طنازی در ذات اوست و هنگامی که این ویژگیهای ذاتی را در کنار هوشمندیاش در خلق موقعیتهای کمیک و نویسندگی قرار میدهید، متوجه استعدادهای ناب عطاران در سینمای ایران خواهید شد.
به مناسبت اکران و فروش خوب فیلم «انفرادی»، در این مطلب نگاهی به ۱۰ فیلم برتر عطاران فیلم مصادره بدون سانسور داشتهایم. هرچند که در میان انبوه فیلمهای سینماییای که این بازیگر بازی کرده، انتخاب ۱۰ فیلم برتر، کار سختی است. فیلم مصادره بدون سانسور
۱۰. رد کارپت
- کارگردان: رضا عطاران
- بازیگران: رضا عطاران، جمال هاشمی، علی سرتیپی
- سال ساخت: ۱۳۹۲ فیلم مصادره بدون سانسور
یکی از بهترین فیلمهای رضا عطاران که با نبوغ خاص او ساخته شده است. سینمای ایران فیلم مصادره بدون سانسور به فیلمهایی از این جنس نیاز دارد تا خودش را از موضوعات و ژانرهای کلیشهای و تکراری جدا کند. ممکن است ایدهی ساخت چنین فیلمی به ذهن هر کارگردانی برسد ولی هر کس فیلم مصادره بدون سانسوری جرات و جسارت ساختش را ندارد. اما فیلم مصادره بدون سانسور عملگرایی عطاران، این جرات را به او داد تا ایدهاش را عملی کند و یکی از متفاوتترین فیلمهای کمدی سینمای ایران را بسازد.
اگرچه «رد کارپت» در فرم، شکلی پیچیده ندارد ولی همین سادگی، سختیهای زیادی برای ساخت ب فیلم مصادره بدون سانسوره هم فیلم مصادره بدون سانسورراه دارد. فیلم در کل یک داستان یک خطی دارد و تا پایان بر اساس همان ایده پیش میرود ولی شکل مستندگونهی فیلم، جذابیتهای زیادی به فیلم بخشیده است. جوانی عاشق سینما قصد دارد در زمان برگزاری جشنوارهی کن به فرانسه برود و آنجا فیلمنامهاش را به دست اسپیلبرگ برساند. سوژه ساده به نظر میرسد ولی در زمان بفیلم مصادره بدون سانسور فیلم مصادره بدون سانسوررگزاری جشنوارهی کن و به شکل در لحظه و بداهه کار کردن جذابیتهای زیادی را به فیلم میبخشد. فیلم مصادره بدون سانسور
نمونههایی چنین سبکهای فیلمسازی را در سینم فیلم مصادره بدون سانسورا فیلم مصادره بدون سانسوری جهان شاهد بودهایم و آثار کمدین فیلم مصادره بدون سانسور معرو ف، ساشا بارون کوهن بهترین نمونهاش است. سینمای ایران هم به فیلمسازانی مثل عطاران برای ساخت و تجربهی چنین فیلمهایی نیاز دارد. سینماگرفیلم مصادره بدون سانسوران ایرانی باید به خودشان جرات پرداختن به سبکها و موضوعات نو را بدهند و آنها باید خودشان را برای کار کردن سبکها و فرمهای مختلف آماده کنند. خلق شوخیهای سیاسی و اجتما فیلم مصادره بدون سانسورعی و قرار گرفتن در یک موقعیفیلم مصادره بدون سانسور ت متفاوت از نقاط قوت دیگر «رد کارپت» است. عطاران یک تنه بار فیلم را به دوش میکشد و از ابتدا تا انتهای فیلم تک ستارهی فیلم باقی میماند.
«رد کارپت» را بیشتر نه به خاطر شوخیهایش و موقعیتهای کمدیاش بلکه ب ید به خاطر فیلم مصادره بدون سانسور فرم و ایدهی درخشانش تحسین کرد. «رد کارپت» از آن فیلمهایی است که سینمای ایران به آن نیاز داشت تا کمی خلاقیت و جرات به آن تزریق شود. فیلم مصادره بدون سانسور
۹. بیخود و بیجهت
- کارگردان: عبدالرضا کاهانی
- بازیگران: رضا عطاران، احمد مهرانفر، پانتهآ بهرام، نگار جواهریان
- سال ساخت: ۱۳۹۰
چقدر حیف که کاهانی دیگر در سینمای ایران حضور ندارد و دیگر شاهد همکاری این فیلم مصادره بدون سانسورکارگردان با رضا عطاران نیستیم؛ همکاری که تعدادی از بهترین فیلمهای رضا عطاران را رقم زد. این کارگردان و بازیگر در سه فیلم با هم همکاری داشتند که هر سه فیلم جزو فیلمهای خوب عطاران به شمار میروند. کاهانی سوفیلم مصادره بدون سانسور ژههای اجتماعی را با زبان طنز که گاهی به گروتسک نزدیک میشد، میساخت. فیلمهای کاهانی بیشتر در سبک ابزورد بود و نوعی از سرگشتگی و بیهودگی را در کاراکتر فیلمهای فیلم مصادره بدون سانسورش میدیدیم.
عطاران با دریافتی درست از این جنس فیلمسازی به ستارهی فیلمهای فیلم مصادره بدون سانسور کاهانی تبدیل شده بود. زوج عطاران و مهرانفر در «بیخود و بیجهت» به خوبی بیهودگی و تعارض میان آدمها را به تصویر میکشد. همچنین شخصیتها جدالی بیهوده بر سر مسائل بیاهمیت و هیچ و پوچ دارند. دو شخصیت بیم فیلم مصادره بدون سانسورسئولیتِ مرد فیلم حتی در وضعیتی به ظاهر بغرنج و پیچیده نیز دست از شوخیها و یاوهگوییهایشان بر نمیدارند و تا پایان غرق در دنیای خودشان میمانند. فیلم مصادره بدون سانسور
همانطور که از نام فیلم برمیآید، همه چیز در فیلم بیخود و بیجهت است. از دعواها تا تقلا فیلم مصادره بدون سانسورهای شخصیتها برای برگزاری عروسی و انجام ناقص اسبابکشی، همه بیخود و بیجهت انجام میشود. در پایان، هنگامی که تمام شخصیتها وارد خانه میشوند و فیلم مصادره بدون سانسوردر را میبندند، مشخص میشود تمام دعواها و درگیریهای آنها سر هیچی بوده و اصلا این همه مدت ارزش این همه استرس و ناراحتی را نداشته است. فیلم مصادره بدون سانسور